Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Dus je bent in 4 dagen tijd 48 uur (minimaal) kwijt aan werk + reistijd. En de overige 3 dagen studeer je, ga je naar je paard, ben je met je vriend, volg je een opleiding tot zadelmaker en heb je overige sociale contacten.
Hell..... ik word al moe als ik het lees.
Wat denk je zelf van die korte samenvatting?
Heb je hem nodig voor je werk of doe je het voor jezelf/voor de lol?
ik kan je denk ik wel tips geven!
_Nancy schreef:Ik had alleen nog maar dit gelezen:
"September 2020 startte ik met de universitaire deeltijdopleiding filosofie, naast mijn fulltime baan. Daarnaast heb ik een eigen paard, die aandacht wil en ben ik gaan samenwonen met mijn vriend, die ook aandacht wil. Ook volg ik opleiding tot zadelmaker."
En toen dacht ik al: Hoe dan!?
Veeeeeeel te veel hooi op je vork, ben ik bang
_Nancy schreef:Ik had alleen nog maar dit gelezen:
"September 2020 startte ik met de universitaire deeltijdopleiding filosofie, naast mijn fulltime baan. Daarnaast heb ik een eigen paard, die aandacht wil en ben ik gaan samenwonen met mijn vriend, die ook aandacht wil. Ook volg ik opleiding tot zadelmaker."
En toen dacht ik al: Hoe dan!?
Veeeeeeel te veel hooi op je vork, ben ik bang
Goof schreef:Dus je bent in 4 dagen tijd 48 uur (minimaal) kwijt aan werk + reistijd. En de overige 3 dagen studeer je, ga je naar je paard, ben je met je vriend, volg je een opleiding tot zadelmaker en heb je overige sociale contacten.
Hell..... ik word al moe als ik het lees.
Wat denk je zelf van die korte samenvatting?
quickie schreef:Na het lezen van je op, vraag ik mij af of corona er ook maar iets mee van doen heeft hoe je je nu voelt. Heey lijkt mij persoonlijk er meer op dat je keihard richting een burnout gaat. Ik zou nu keihard aan de rem trekken voordat je lichaam en geest dat volledig gaat doen.