het weer is de laatste weken zo wisselend en dat kan in je voordeel zijn maar ook in je nadeel. Zo geef ik buiten cursussen en elke dag afgelopen week was het beter weer dan verwacht, nu staat er voor het weekend ook weer regen en denk ik wat ga ik doen? Doorgaan of verzetten maar dan weet je het weet niet, het is in een bosgebied dus als het er wat bij zou gaan waaien kan het opeens gevaarlijk zijn, maar er zijn ook zoveel dagen waarop het weer uiteindelijk heel goed was. Daarbij zou verzetten betekenen een ander weekend gokken waarop mensen misschien niet kunnen dus ik denk maar regenpak aan en gaan... De websites geven ook steeds verschillende voorspellingen. Het valt me op dat het al een hele tijd moeilijk te voorspellen is, dit valt me heel erg op doordat ik ook een moestuin heb waarvoor ik vaak het weer in de gaten hou. Ook wil ik een nacht weg en dan regel ik oppas voor de hond, maar ik wil graag dat het dan mooi weer is om wat te kunnen gaan doen, maar het wisselt steeds om van zon naar regen en andersom.
Waar blijft de het blijft de komende dagen zonnig en droog voorspelling?

, zelfs gisteravond toen ik keek stond er nog veel regen voorspelt voor hier.