Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
AmyJamess schreef:Bedankt voor de lieve reactie's allemaal.
Zijn terug vlucht is op 29 Juli. Dus hij blijft daar nog 3 weken..
Helaas heb ik verder geen contact met andere familie. Hij heeft nog een broertje in Duitsland wonen. Ik heb geen nummer van hem maar ik heb hem wel geprobeerd op te zoeken op facebook, zonder succes.
Mijn eerste ingeving was inderdaad ook contact zoeken met zijn broertje of de vader van zijn nichtje. maar van allebei heb ik geen contact gegevens.
bigone schreef:AmyJamess schreef:Bedankt voor de lieve reactie's allemaal.
Helaas heb ik verder geen contact met andere familie. Hij heeft nog een broertje in Duitsland wonen. Ik heb geen nummer van hem maar ik heb hem wel geprobeerd op te zoeken op facebook, zonder succes.
Mijn eerste ingeving was inderdaad ook contact zoeken met zijn broertje of de vader van zijn nichtje. maar van allebei heb ik geen contact gegevens.
bigone schreef:AmyJamess schreef:Bedankt voor de lieve reactie's allemaal.
Klinkt misschien hard maar anderhalf jaar samen en geen enkel contactadres ? Misschien zorgen dat dat op orde komt wanneer hij terug is.
En is hij erg "verwesterd" na al die tijd? Of hangt hij de waarden van zijn ouders, grootouders nog aan?
En de oom en broer zijn niet tegelijkertijd afgereisd ?
Lolacabana schreef:Heb je al contact gehad?