Ik heb het ook al eens in midden in de nacht geprobeerd. Inloggen met DigiD app of een sms controle. Ik blijf dezelfde melding krijgen.
Bellen met de Coronacheck lijn is ook een grote blamage. Je krijgt vaak meteen een bandje sorry het is te druk probeer het later opnieuw en de verbinding wordt verbroken. Ook prwcies als het al 8 uur is.
Ik heb ook al gemaild. Dan krijg ik een mail terug dat het enorm druk is en dat je kan bellen
en als ik reageer op de mail dat ze proberen binnen 48 uur te reageren. Dit is op heden niet gebeurd. Omdat er in het nieuws steeds gaat over dansen met Jansen vraag ik mij af
. Hoe kan het dat deze mensen meteen een QR code kunnen aanmaken en ik deze melding continu krijg?
Ik heb de app al een aantal keer verwijderd en opnieuw gedownload. Mijn vaccinaties staat op https://www.mijnrivm.nl goed,daar kan het niet aan liggen. Ik heb na mijn vaccinaties ook Corona gehad zonder enige klachten. Maar ook bij het aanmaken van een herstelbewijs krijg ik continu dezelfde melding.
Meer mensen hier last van of hebben gehad? En wat was de oplossing?