Vans slip-on en smalle voeten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nala

Vans slip-on en smalle voeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-21 21:58

Hey bokkers,

Lekker apart topic, I know :') Maar ik ken verder niemand die Vans draagt.

Ik heb deze leukerds in de sale op de kop getikt: https://www.vans.nl/shop/nl/vans-nl/val ... n0a33tb45l

Maar ik twijfel dus of ik ze houd of niet. Worden deze nog veel losser/wijder? Want ze voelen nu al best los qua breedte, ookal sluiten ze qua randen mooi aan. Maar misschien ben ik ook teveel gewend aan de strakkere veterschoenen die ik meestal draag.

Earth

Re: Vans slip-on en smalle voeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 22:25

Ik geen ervaring met deze Vans, maar draag wel veel de veterversie. En soms zijn ze wat wijd ja. Wat je evt nog kunt doen als je ze toch te los vindt, is een dikker zooltje erin doen.

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 22:52

Gaan niet losser. Zorg er wel voor dat je de juiste voetmaat hebt want je kunt ze dus niet strakker aantrekken. Ik heb een keertje 40,5 gekocht ipv 40 die ik altijd heb en die halve maat nekt me echt. Voet blijft er uit slippen, maar dat heb ik niet met de slip ons in 40.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-21 23:25

Ik zou volgens de tabel 38,5 hebben en heb die ook besteld. Maar ik twijfel dus wat door de breedte, maar weet ook niet of dat puur en alleen komt door de mindere houvast in vergelijking tot een veterschoen.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-21 07:07

Laat je het tzt weten, TS? Ik ben ook erg benieuwd! :)

divided

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-21 09:13

Ik heb zelf ook smalle voeten en zelfs als ik alle veters strak getrokken had met zooltje zaten ze niet fijn en dat kwam enkel door de brede basis. Dan sloten de randen dus aan maar toch voelde het te wijd ofzo. Wellicht is dat bij jou ook het geval. Voor mij heeft dat ertoe geleid dat mijn Vans bij de kringloop belandde. Denk dat je voor jezelf moet bepalen of jij dit fijn vind, ze zullen denk ik niet extreem veel uitlopen.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-21 10:09

marley93 schreef:
Laat je het tzt weten, TS? Ik ben ook erg benieuwd! :)

Ik ben bang dat ik ze terug ga sturen. Ik heb ze besteld als schoenen om flinke stukken op te kunnen lopen van universiteitsgebouw naar universiteitsgebouw, en ik betwijfel of dat gaat lukken. Ook piept en kraakt de zool ontzettend en ik weet niet of dat nog weg gaat, maar daarvoor zou ik ze tot een staat moeten inlopen waarin ik ze niet meer kan retourneren.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-21 10:13

Vansfan hier <3 Ze lopen heel weinig uit, maar als ik je zo hoor zitten ze nu al niet heel lekker en zou ik ze inderdaad terugsturen.
Piepen en kraken op straat heb ik niet eerder meegemaakt :+ maar op van die gietvloeren enzo willen ze dat nog weleens doen ja. Dat blijft :+

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-21 13:48

Balen dat je ze toch terug moet sturen, maar goede voeten zijn meer waard dan leuke, om het zo maar te zeggen. :j Dan houd ik het ook bij de veterversies.

SaphiraR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-21 15:15

Ik heb zelf smalle voetjes en ook vans slip on model, ik heb ze alleen wel een halve maat kleiner gekocht, ik heb normaal maat 39 qua vans en van de slip on 38,5 en bij mij zitten ze super, ze sluiten inderdaad niet zo mooi aan als de veterschoenen, maar ze rekken verder niet uit en ik slip er zelf ook niet uit.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 12:37

Lange stukken op lopen? Auw krijg al pijn in mijn voeten als ik er aan denk.
Zit toch helemaal geen steun (voetbed) in?

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 13:02

Marie111 schreef:
Lange stukken op lopen? Auw krijg al pijn in mijn voeten als ik er aan denk.
Zit toch helemaal geen steun (voetbed) in?

Misschien niet in deze schoenen, maar vans heef tegenwoordig echt wel een goed zool, ik heb eentje die vormt helemaal naar mijn voet.