Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
simongek schreef:Mijn ouders hebben per ongeluk een pakket van superdry zonder retour label mee gegeven aan een postnl medewerker die een bol.com pakket kwam ophalen.
Geen retourlabel gehad ook. Nu kan ik zo 200 euro aan kleding betalen die kwijt is waarachijnlijk.
Iemand een idee waar zoiets heen gaat.
Heb al gebeld naar postnl maar kom er niet door. Al 2x 15 min in de wacht maar dan houdt bandje er mee op en hoor ik niks meer.
Ibbel schreef:Lezen is ook een kunst. Er is een pakket meegegeven wat helemaal niet retour moest. Daarom zat er ook geen retourlabel op.
Ik denk dat de suggestie van pantykous verder wel zal kloppen. Ergens op een sorteercentrum zal het pakket opnieuw gescand worden en dus opnieuw worden aangeboden.
Cubone schreef:Ibbel schreef:Lezen is ook een kunst. Er is een pakket meegegeven wat helemaal niet retour moest. Daarom zat er ook geen retourlabel op.
Ik denk dat de suggestie van pantykous verder wel zal kloppen. Ergens op een sorteercentrum zal het pakket opnieuw gescand worden en dus opnieuw worden aangeboden.
Volgens mij moest het juist mee, maar is het retour label vergeten
knollentuin schreef:Nog een keer lezen....
Als je label er nog opzat krijg je hem hopelijk nog opgestuurd ,anders post NL mailen of via de app proberen contact te leggen??
Veel bedrijven zijn amper nog telefonisch te bereiken, erg lastig
Goeiemorgen..tones schreef:Ik had laatst ook n retour met een verkeerd label, werd weer gewoon thuis bezorgd.
simongek schreef:Misschien komt hij terug, misschien toch naar bol en anders lost en found.
mirriezz schreef:Als je pech hebt, komt het niet bij je terug. Postnl registreert zelf natuurlijk ook dat ze dit pakket al een keer bezorgd hebben en ze gaan misschien niet pakketten 2x brengen waar maar 1x voor betaald is.
Ik zou even contact zoeken met Postnl met je originele track and trace code. Dan kunnen zij waarschijnlijk de barcode op het pakketje uitvinden en het misschien weer bij jou bezorgen. Hopelijk lukt het!
Ibbel schreef:simongek schreef:Misschien komt hij terug, misschien toch naar bol en anders lost en found.
Naar bol retour, waar het pakket niet vandaan kwam, waar geen enkele verwijzing naar op de doos staat? Op welke raadselachtige manier zou dat moeten gebeuren?
Degene die pakketten ophaalt weet echt niet welk pakje waarheen moet. Die rijdt een route en dumpt de hele zooi op een 'hub'.
Was wel geopend. Toen weer dicht geplakt door mijn vader bij het ophalen door postnl.
Was een zak van superdry
Bij ophalen wordt ook niets gescand of op een lijst bijgehouden. Hup in het busje, en hup er uit op de 'hub'.
Daar gaan ze een grove scheiding doen (welk pakje moet naar welk distributiecentrum) en op ieder lokaal distributiecentrum worden de pakketten dan weer op de route voor aflevering ingepland.
De doos zal in ieder geval niet op de 'hub' blijven staan. Als er niets te scannen valt qua adres wordt er vermoedelijk gekeken naar: wat staat er op de doos, is dat een bedrijf dat we kennen, staat daar een adres op en dan gaat-ie daarheen.
Het was een pakket dat je zelf nog niet eens geopend had denk ik?