Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 06:49

Die vakantie had wel een week langer mogen zijn….

wyoming

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 07:04

De heimwee die ik altijd naar huis heb, op het moment dat ik weet dat ik naar huis ga. Het kan mij dan niet snel genoeg gaan.

fotolijstje

Berichten: 2723
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 07:19

Ik ben zo moe en ik heb geen zin in werk of school :Z

fleurtjeuh
Berichten: 10331
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 07:37

Zit vol stress op mn bed omdat ik aan het werk moet...

En werd wakker van de poes die op bed aan het krabben was omdat ze op bed had gepoept...

xPabloBokt

Berichten: 9444
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-21 07:43

Dat ik blijkbaar tot 17.00 moet werken i.p.v. 13.00. Had ik eindelijk mentaal energie gemaakt om de keuken schoon te maken, gaat het nog niet.

En dat mijn tante aangeeft dat ze de zorg voor mijn moeder niet meer trekt. Ik kan het ook niet overnemen want ik ga eraan kapot.. niet eens vanwege haar ziekte maar gewoon omdat ze zo ongelooflijk moeilijk doet over alles en iedereen om haar heen (daarom haakt mijn tante ook af). Zo was ze al voordat ze ziek werd en het word nu alleen maar erger. Ik kan die negatieve energie echt niet handelen want dan kan ik net zo goed nu alvast mijn opleiding stopzetten en in een hoekje gaan zitten janken..

PineApple

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 08:24

Myfairytale schreef:
Aan dat ik een andere bench voor de hond wil, maar niet wat er standaard allemaal verkocht wordt en ook nog niet precies weet wat dan wel.
Het moet zijn veilige plekje zijn hij moet er niet uit kunnen, maar mag ook niet teveel dat gevoel geven dat ik hem opsluit zeg maar.
Hij heeft nu een gewone bench (en dat is echt zijn plekje), maar vind dat zo lelijk.


Mijn moeder had voor onze oude labrador destijds een hoes gemaakt voor over de bench. Zo was ie niet zo lelijk, beestje ging er heel graag in liggen. Was echt haar plekje.

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 08:46

Pijn in mijn nek en trekt door naar mijn hoofd dus ook koppijn. Zit ook weer flinke bult in mijn nek die warm is.

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 08:56

Dat ik een lekkage heb in de douche(oude woning met zo'n verhoogde kunststof douchebak), een aantal weken terug is er een monteur van t aannemersbedrijf geweest, die dacht dat het niet aan de kit lag. Dus vandaag was er een loodgieter, om te kijken of het aan de afvoer ligt, nou denkt de loodgieter dat het toch de kit is, dit heeft hij weer doorgegeven dus hopelijk neemt de aannemer snel contact op.. Dus zit ik nog langer met mn lekke douche..

Captain

Berichten: 21395
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 08:56

Aan een poedersuiker die vanochtend voorrang NAM terwijl hij dat niet had. Ik zag het al aankomen dus ik was al aan het remmen, maar gelukkig heeft de auto ook nog een emergency-stop functie want anders had hij zeker op de motorkap gelegen. Hoop dat hij in z'n broek gepoept heeft.

fotolijstje

Berichten: 2723
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 08:58

Het verkeer, niet je vinger uitsteken of niet je knipperlicht aan doen. Had eigenlijk gewoon door willen fietsen maar ja veiligheid voor op. En dat ik weer door mijn bloeddruk bijna flauwviel in de trein, en de blikken die je krijgt als je je mondkapje even af doet _O-

hagelslag
Berichten: 9057
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 09:17

De suiker is op -O-
Nu heb ik koffie zonder suiker -O-

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 09:32

Mm wasgoed wat echt stinkend uit de was & droger is gekomen, nu dus maar opnieuw wassen

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 09:47

Plas, diarree en rot vlees opruimen. Geweldig begin van de dag. 2.5 uur bezig geweest.

Britta31

Berichten: 13149
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 09:52

xPabloBokt schreef:
Dat ik blijkbaar tot 17.00 moet werken i.p.v. 13.00. Had ik eindelijk mentaal energie gemaakt om de keuken schoon te maken, gaat het nog niet.

En dat mijn tante aangeeft dat ze de zorg voor mijn moeder niet meer trekt. Ik kan het ook niet overnemen want ik ga eraan kapot.. niet eens vanwege haar ziekte maar gewoon omdat ze zo ongelooflijk moeilijk doet over alles en iedereen om haar heen (daarom haakt mijn tante ook af). Zo was ze al voordat ze ziek werd en het word nu alleen maar erger. Ik kan die negatieve energie echt niet handelen want dan kan ik net zo goed nu alvast mijn opleiding stopzetten en in een hoekje gaan zitten janken..

Ik zou nu hulp van de thuiszorg nemen.Altijd hulp en scheelt jullie een boel stress.

luuntje

Berichten: 13984
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 10:06

Pablo dat is naar.
Net als Britta, kan je thuiszorg niet inschakelen?

chanicha

Berichten: 12166
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 10:10

Zeker hulp aanvragen!
Mijn zusje en ik zouden dat ook niet kunnen bij mijn moeder, is niet te doen.

MarliesV

Berichten: 15203
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 10:13

Aan dat ik al dagen mega verkouden ben en daardoor morgen ook thuis werk.
Want ik ga echt zo niet in de trein of op kantoor zitten, negatief overigens op Corona getest, maar snot/slecht bij stem/ keelpijn en kriebelhoest. Geen zin om gelynched te worden in de trein.

Lastig Pablo, sommige mensen accepteren geen hulp van 'vreemden' maar zijn ook voor familie geen doen om te verzorgen.
Wel je grenzen trekken hoor, goed van je tante dat ze dat doet, hoe moeilijk ook. 1 iemand ziek is al erg genoeg, moeten niet meer mensen aan onderdoor gaan.

chanicha

Berichten: 12166
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 10:16

Inderdaad wat Marlies zegt!
Als mijn zus en ik geen grenzen trekken zijn we iedere dag voor onze moeder bezig want ze zit dingen te bedenken waar je bijzit.

Marlies mijn man is twee weken verschrikkelijk verkouden geweest, hij is nog aan het hoesten.
Er heerst weer iets!

DuoPenotti

Berichten: 29699
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 10:22

Britta31 schreef:
xPabloBokt schreef:
Dat ik blijkbaar tot 17.00 moet werken i.p.v. 13.00. Had ik eindelijk mentaal energie gemaakt om de keuken schoon te maken, gaat het nog niet.

En dat mijn tante aangeeft dat ze de zorg voor mijn moeder niet meer trekt. Ik kan het ook niet overnemen want ik ga eraan kapot.. niet eens vanwege haar ziekte maar gewoon omdat ze zo ongelooflijk moeilijk doet over alles en iedereen om haar heen (daarom haakt mijn tante ook af). Zo was ze al voordat ze ziek werd en het word nu alleen maar erger. Ik kan die negatieve energie echt niet handelen want dan kan ik net zo goed nu alvast mijn opleiding stopzetten en in een hoekje gaan zitten janken..

Ik zou nu hulp van de thuiszorg nemen.Altijd hulp en scheelt jullie een boel stress.

Ja zeker hier op aan sturen :j

Mijn moeder is ook erg manipulatief en ik doe bij haar ook bewust geen zorg.
Kan het lichamelijk ook niet, maar al zou ik het kunnen wil ik het niet.
Laat dat maar mooi een ander doen die daarna de deur weer dicht kan trekken...al merk ik dat ze daar altijd poeslief tegen is. Die kennen een heel andere vrouw dan ik.

Denk aan jezelf :j
En ook al is zij nu ernstig ziek dat veranderd niets aan de persoon die ze is en jij hoeft je omdat je een dochter bent niet maar alles te slikken en te doen nu.
Maar dat is moeilijk, heel moeilijk.

Dikke knuf :knuffel:

TheNovelist

Berichten: 1509
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 10:29

Ben al een tijd bezig met een schilderij voor mijn vriend (ik ben heel slecht in schilderen maar vind het leuk om te doen :') ), maar ik heb hem echt verpest en heb nu geen motivatie meer om er verder mee te gaan -O-

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 10:36

Moest vanmorgen best haasten. Dacht nog waarom moet ik zo haasten normaal sta ik op maandag tegelijk op met mijn vriend en dan heb ik zeeën tijd over... Nou weet ik waarom. Ik heb niet om 11:00 college maar om 13:15. Zit nu mooi op de uni te wachten. Heb eigenlijk ook niet echt super handige spullen bij me om te studeren want ik had haast. _O-

Zit ook nog te overwegen gewoon roller coaster aan te slingeren. _O-

xPabloBokt

Berichten: 9444
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-21 10:44

Lieve reacties allemaal <3

Thuiszorg is er, ze zit nu al een tijdje in het ziekenhuis in afwachting van een plek op revalidatie. Maar nog steeds zuigt ze erg veel energie en dan knaagt er bij mij ook nog schuldgevoel dat ik niet zo vaak bezoek omdat ik het gewoon niet trek..

Als ze thuis is, is er dagelijks thuiszorg. Somatische zorg is dus uit handen gegeven. Het gaat vooral om het mentale/sociale wat erg zwaar is..

chanicha

Berichten: 12166
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 10:50

Afstand nemen Pablo echt!
Klinkt heel hard maar je moet echt aan jezelf denken.
Ze zeiden tegen mij dat ik hard was maar inmiddels zien ze ook in dat het óf afstand nemen was of het contact helemaal verbreken.

Britta31

Berichten: 13149
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 10:59

Komt het omdat je moeder geestelijk achteruit gaat of weet ze goed wat ze doet?

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 11:37

xPabloBokt zou ook afstand nemen.

Zou het ook niet kunnen bij mijn ouders. Geloof dat ik gillend gek zou wegrennen.

Geweldig nu begin ook nog velletje van mijn hand op sommige stukken los te laten van de stoom brandwond.