Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella

Berichten: 36860
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 15:37

Aan het wachten tot het minder gaat regenen.

Rennie89
Berichten: 37287
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 16:28

Aan de dictatuur die hier op het landgoed/camping is. Je mag niet meer met 2 auto’s hier staan, ook al is het voor een paar uurtjes. Echt de grootste onzin die er is, wij hebben bij ons stuk genoeg ruimte voor 2 auto’s, verder niemand in de buurt die er last van heeft (is geen normale camping, enkele caravans en chalets verspreid over een gigantisch landgoed midden in het bos). Echt onzin dit...mijn familie komt hier al nog voor ik zelfs geboren was. (31 jaar ben ik)

Ter verduidelijking, ik ben gisteren gekomen, auto staat hier, ouders komen zo en ik ga met 2 uur naar huis, moet ik eerst mijn auto helemaal onderaan het landgoed zetten (1 km met flinke helling lopen) zodat mijn ouders daar kunnen parkeren :+ ik kan dus niet die 2 uurtjes mijn auto daar laten staan. Ouders blijven hier.

GUSTIxBILL

Berichten: 2024
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 18:07

Al 2 dagen op rij zware migraine aanval
Vermoedelijk door stress, te weinig eten en veel te licht/niet kunnen slapen in de vrachtwagen

Dacht ik vanavond ergens te stoppen dat ik fatsoenlijk warm kan eten.
Is het restaurant nog steeds Gvdm dicht door dat schijt Corona. Zelfs afhaal is geen optie.
Stond ook niet op de site vermeld.

Gesloten restaurant en uren op.
En nog steeds geen fatsoenlijk eten

DiscoDipp

Berichten: 2882
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 19:11

De achterlijke prijzen bij fotografen tegenwoordig. Zou graag een paar portret foto’s van mijn paard willen, maar ik ga dus echt geen +/- 400,- betalen voor 5 foto’s..

Ga nog even verder zoeken hoor :')

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 19:14

GUSTIxBILL schreef:
Al 2 dagen op rij zware migraine aanval
Vermoedelijk door stress, te weinig eten en veel te licht/niet kunnen slapen in de vrachtwagen

Dacht ik vanavond ergens te stoppen dat ik fatsoenlijk warm kan eten.
Is het restaurant nog steeds Gvdm dicht door dat schijt Corona. Zelfs afhaal is geen optie.
Stond ook niet op de site vermeld.

Gesloten restaurant en uren op.
En nog steeds geen fatsoenlijk eten

Waar zit je (ongeveer)? Zou een Bokker misschien wat langs kunnen brengen?

Sherivey
Berichten: 8763
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 19:27

DiscoDipp schreef:
De achterlijke prijzen bij fotografen tegenwoordig. Zou graag een paar portret foto’s van mijn paard willen, maar ik ga dus echt geen +/- 400,- betalen voor 5 foto’s..

Ga nog even verder zoeken hoor :')

Whut? :oo

Dat kan een heel stuk minder duur lijkt me :=

Zebrastreep

Berichten: 9840
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 19:33

DiscoDipp schreef:
De achterlijke prijzen bij fotografen tegenwoordig. Zou graag een paar portret foto’s van mijn paard willen, maar ik ga dus echt geen +/- 400,- betalen voor 5 foto’s..

Ga nog even verder zoeken hoor :')


Welke regio woon je? Ik ben nog flink lerende met fotografie en ben met name op zoek naar paarden om te oefenen.

Maar de prijzen zijn inderdaad belachelijk hoor! En niet alleen voor fotografie , alles is tegenwoordig heel duur!

Rennie89
Berichten: 37287
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 20:08

DiscoDipp schreef:
De achterlijke prijzen bij fotografen tegenwoordig. Zou graag een paar portret foto’s van mijn paard willen, maar ik ga dus echt geen +/- 400,- betalen voor 5 foto’s..

Ga nog even verder zoeken hoor :')

Is maar net wat je zoekt en welke stijl. Ik zit daar zelf ver onder maar genoeg die meer rekenen

DiscoDipp

Berichten: 2882
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 20:45

Zebrastreep schreef:
DiscoDipp schreef:
De achterlijke prijzen bij fotografen tegenwoordig. Zou graag een paar portret foto’s van mijn paard willen, maar ik ga dus echt geen +/- 400,- betalen voor 5 foto’s..

Ga nog even verder zoeken hoor :')


Welke regio woon je? Ik ben nog flink lerende met fotografie en ben met name op zoek naar paarden om te oefenen.

Maar de prijzen zijn inderdaad belachelijk hoor! En niet alleen voor fotografie , alles is tegenwoordig heel duur!


Regio midden limburg haha

Rennie & Dilan: Ja beetje te gek hoor.. Wil wel een paar mooie fotos gezien een van de paarden bijna 30 wordt en natuurlijk de meeste brokjes gegeten heeft. Maar die bedragen, jesus christ :') En dan vind ik mijzelf niet bepaald bielig _O-

Zebrastreep

Berichten: 9840
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 20:50

Zebrastreep schreef:
DiscoDipp schreef:


Welke regio woon je? Ik ben nog flink lerende met fotografie en ben met name op zoek naar paarden om te oefenen.

Maar de prijzen zijn inderdaad belachelijk hoor! En niet alleen voor fotografie , alles is tegenwoordig heel duur!


Regio midden limburg haha

Rennie & Dilan: Ja beetje te gek hoor.. Wil wel een paar mooie fotos gezien een van de paarden bijna 30 wordt en natuurlijk de meeste brokjes gegeten heeft. Maar die bedragen, jesus christ :') En dan vind ik mijzelf niet bepaald bielig _O-


Beetje uit de richting helaas , Anders had ik best wat foto's voor je willen maken!

Nayomie
Berichten: 32794
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 20:54

400 euro? Wat voor fotografen kom jij tegen? Dat is best wel veel. :oo

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 21:13

Ik erger me heel erg aan mezelf. Ik vind paardrijden niet meer leuk, ik kan het niet, het lukt me niet.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 21:15

Rennie89 schreef:
Aan de dictatuur die hier op het landgoed/camping is. Je mag niet meer met 2 auto’s hier staan, ook al is het voor een paar uurtjes. Echt de grootste onzin die er is, wij hebben bij ons stuk genoeg ruimte voor 2 auto’s, verder niemand in de buurt die er last van heeft (is geen normale camping, enkele caravans en chalets verspreid over een gigantisch landgoed midden in het bos). Echt onzin dit...mijn familie komt hier al nog voor ik zelfs geboren was. (31 jaar ben ik)

Ter verduidelijking, ik ben gisteren gekomen, auto staat hier, ouders komen zo en ik ga met 2 uur naar huis, moet ik eerst mijn auto helemaal onderaan het landgoed zetten (1 km met flinke helling lopen) zodat mijn ouders daar kunnen parkeren :+ ik kan dus niet die 2 uurtjes mijn auto daar laten staan. Ouders blijven hier.

Wat een omslachtig gedoe van degenen die die regels bedacht hebben zeg… :oo Valt er niet over te overleggen?

Ik heb sowieso echt een schurfthekel aan mensen die niet bereid zijn om te kijken wat er binnen de lijnen mogelijk is, om over alternatieven o.i.d na te denken.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33865
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 21:48

1. De hartkloppingen
2. Mijn eigen domme brein die het leuk leek om kaas te eten vanmiddag. Terwijl ik er niet goed tegen kan. :+
3. Zin in bugles met roomkaas, wat me gezien punt 2 een slecht plan lijkt.

lenaa_tje

Berichten: 10349
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 22:13

De weersverwachting.. en ja het is onbenullig maar ik word er wat ongelukkig van.

Telpeva

Berichten: 14823
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 22:22

Bugles zijn lekker met heksenkaas, heksenkaas heb je tegenwoordig geloof ik ook in een vegan variant maar die heb ik zelf nog niet gehad dus of die echt lekker is durf ik niks van te zeggen... Misschien is dat het proberen waard?

Ik erger mij vandaag aan ongesteld zijn en dan met name aan mijn moodswings :')

Zebrastreep

Berichten: 9840
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 23:16

Ik join de ongesteld club ook weer :') :') Verklaar een hoop waarom ik mij zo rot en ellendig voelde gisteren. maar daartegenin wel ontzettend zin heb in een lekkere vette hamburger van de Mac.

Gisteren was ik gewoon weer even heel boos op de situatie omtrent de erfenis. Ik heb mij nog nooit zo druk gemaakt om iets waar ik mij ook niet mee kan of mag bemoeien. Vooral het was mijn oma nu maar hier gevoel had ik echt ontzettend erg gisteravond. Was ze hier maar om zich ermee te bemoeien , en antwoorden te geven. Mijn moeder zei al , ze had je oom omgelegd als ze er nog was geweest.

Ik heb soms wel dat ik bepaalde dingen aan voel komen , ergens verbaast het mij dus niks want het was gewoon te voorspellen.

Maar ik erf liever het goede hart van mijn oma dan dat ik ook maar 1 cent krijg.

Ik hoop gewoon dat er voor iedereen duidelijkheid komt , met name voor mijn vader.

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 23:19

Ik heb zin om te lezen maar ik kan niet echt boeken vinden (e-reader) waarin ik zin heb om ze te lezen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33865
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 23:38

Benthhh schreef:
Ik heb zin om te lezen maar ik kan niet echt boeken vinden (e-reader) waarin ik zin heb om ze te lezen.

Ik lees de zeven zussen. Walgelijk simpele boeken en echt geen literatuur. Maar leest héérlijke weg!

Kookaburra

Berichten: 5431
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 23:42

Benthhh schreef:
Ik heb zin om te lezen maar ik kan niet echt boeken vinden (e-reader) waarin ik zin heb om ze te lezen.

Wellicht de reeks van zwaar verliefd? Of, ik heb laatst wat jeugdboeken gelezen zoals Heartland := Leest ook snel en makkelijk weg.

Mo_86

Berichten: 1254
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 23:59

Ontzettend champageprobleem, maar vrijdag hebben we eindelijk vakantie en blijven wegens Corona in eigen land omdat we pas morgen de tweede prik krijgen en geen zin hebben telkens te moeten testen. Het weerbericht is echt om te janken. Alleen maar regen en veel te koud. We gaan met onze boot weg en zoals het nu lijkt hebben we ook een aantal dagen in het verschiet met te veel wind, wat betekent dat we dan niet kunnen varen. We maken er vast wat van maar voor nu heb ik er echt de pest in... -O-

Marcella

Berichten: 36860
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 00:24

De rotzooi dat je heb na het ontsappen.
En mijn rug is mij nu aan het vermoorden.

Rennie89
Berichten: 37287
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 01:24

AmyII schreef:
Rennie89 schreef:
Aan de dictatuur die hier op het landgoed/camping is. Je mag niet meer met 2 auto’s hier staan, ook al is het voor een paar uurtjes. Echt de grootste onzin die er is, wij hebben bij ons stuk genoeg ruimte voor 2 auto’s, verder niemand in de buurt die er last van heeft (is geen normale camping, enkele caravans en chalets verspreid over een gigantisch landgoed midden in het bos). Echt onzin dit...mijn familie komt hier al nog voor ik zelfs geboren was. (31 jaar ben ik)

Ter verduidelijking, ik ben gisteren gekomen, auto staat hier, ouders komen zo en ik ga met 2 uur naar huis, moet ik eerst mijn auto helemaal onderaan het landgoed zetten (1 km met flinke helling lopen) zodat mijn ouders daar kunnen parkeren :+ ik kan dus niet die 2 uurtjes mijn auto daar laten staan. Ouders blijven hier.

Wat een omslachtig gedoe van degenen die die regels bedacht hebben zeg… :oo Valt er niet over te overleggen?

Ik heb sowieso echt een schurfthekel aan mensen die niet bereid zijn om te kijken wat er binnen de lijnen mogelijk is, om over alternatieven o.i.d na te denken.


Ik heb sowieso al een hekel aan mensen die onlogische regels bepalen, maar dit slaat echt nergens op :+ heb mijn ouders maar mij laten halen en brengen, ga dat pokke eind met mijn slechte knieën in de regen echt niet lopen }:0

Ik ergerde mij vandaag voor de verandering verder aan niks vandaag :') niet eens met de 300km die ik vandaag in de auto heb afgelegd, alles verliep lekker soepel <3 dat mag ook een keer :Y)

GUSTIxBILL

Berichten: 2024
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 04:05

Steeph schreef:
GUSTIxBILL schreef:
Al 2 dagen op rij zware migraine aanval
Vermoedelijk door stress, te weinig eten en veel te licht/niet kunnen slapen in de vrachtwagen

Dacht ik vanavond ergens te stoppen dat ik fatsoenlijk warm kan eten.
Is het restaurant nog steeds Gvdm dicht door dat schijt Corona. Zelfs afhaal is geen optie.
Stond ook niet op de site vermeld.

Gesloten restaurant en uren op.
En nog steeds geen fatsoenlijk eten

Waar zit je (ongeveer)? Zou een Bokker misschien wat langs kunnen brengen?


Zat aan de kanten van overath (Duitsland)

Normaal ben ik ook wel voorzien op dit soort situaties. Maar al meer als een jaar haast geen overnachtingen moeten maken. Kom dan ook nog juist terug uit de ziektewet en moest het rustig aan doen (maw niet de volle 15h en zeker niet de hele week vab huis. Aangezien ik thuis medicatie en hulp middelen heb tegen de pijn. Dus vuurtje en opwarmmaaltijden liggen thuis.
Had alleen niet verwacht dat ze me zo zouden naaien na mijn ontslag

Ach tja, heb de gordijnen dicht getrokken, pijnstillers genomen, spieren ingewreven en ben gaan slapen. Niet dat het veel heeft opgebracht. Maar de scherpe randjes zijn eraf

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41806
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 07:37

De wind doet de stagen van de buurman fluiten, ik ben inmiddels 3 keer voor de kat z'n kont naar de fluitketel gelopen omdat ik dacht dat ie klaar was :').