Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lis_Ol

Berichten: 4471
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 21:40

Dat ik in de afgelopen 48 uur maar 6.5 uur heb geslapen en me nu zo rusteloos voel en dus nog steeds niet kan toegeven aan mijn vermoeidheid {:)-:(

iirrssjjee

Berichten: 5946
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 21:50

2 meiden vanmiddag bij Top2000. Zaten met hun konijnen te swingen. De hele lichaamshouding van die konijnen gaf aan dat ze het niet wilden..... En toch doorgaan. Beestjes wild spartelen/trappelen dat ze weg wilden, en maar dom lachen....

Telpeva

Berichten: 14777
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 21:53

fotolijstje schreef:
Dat het morgen alweer oudejaarsavond is, best eng dat het zo ontzettend snel is gegaan. 2021 ging intens snel, met veel up en downs. Maar ik ben er nog, gelukkig <3
Dus eventjes voor iedereen hier:
Echt alvast een super 2022 gewenst. Hopelijk krijgen jullie het geluk en liefde die jullie dubbeldik verdienen!!
Ik wil jullie nogmaals bedanken voor alle reacties en steun die ik heb binnengekregen. Misschien wel een van de redenen dat ik het zo ver heb kunnen halen.

Hoe is het inmiddels met je bloeddruk, voel je je al wat beter? 1x flauwvallen is echt genoeg voor de komende tig jaar he :knuffel:

Maar ik ben het met je eens, voor mijn gevoel ging dit jaar ook echt belachelijk hard!

-

Dat arme kipje in dat kippenhok |( sommige mensen zijn echt getikt...

Kairos
Berichten: 2725
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 21:55

Dat paardrijden de laatste tijd weer helemaal ruk gaat -O-

Zebrastreep

Berichten: 9818
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 21:59

iirrssjjee schreef:
2 meiden vanmiddag bij Top2000. Zaten met hun konijnen te swingen. De hele lichaamshouding van die konijnen gaf aan dat ze het niet wilden..... En toch doorgaan. Beestjes wild spartelen/trappelen dat ze weg wilden, en maar dom lachen....


Die heb ik ook gezien inderdaad... Maar eerder dat ik denk waar zijn de ouders? Tevens valt het mij heel erg op dat er jonge kinderen alleen voor de webcam zitten. Weet niet waarom maar vraag mij dan altijd af waar de ouders zijn. Vindt dat met jonge kinderen gewoon vrij link op de één of andere manier.

--

De knoop doorgehakt voor mijzelf , ik ga op zoek naar een andere baan. Wel in de zelfde sector , maar niet meer op deze locatie. Ik wil dit gaan brengen in een functioneringsgesprek omdat ik eerst met wat job coaches in gesprek wil. Ik wil volledig in de PGB aan het werk gaan omdat het zelfstandig werken mij zeker wel bevalt.

Alleen merk ik toch dat ik wat verdrietig / emotioneel ben erover omdat de reden gewoon ruk is. Maar ik ben in 2021 echt wakker geworden op het gebied van hoe ik absoluut niet behandeld wil worden. En ik ben een beetje klaar met dat ik mij constant aan moet passen , maar anderen niet aan mij. Ook ben ik anders tegen mijn werkgevers aan gaan kijken , wat heel jammer is maar dat kan niet meer teruggedraaid worden ben ik bang. Ik zou het nog kunnen aangeven dat we de boel gaan veranderen , maar ik merk dat dat mij teveel energie en plezier gaat kosten en dat het heel lastig gaat worden op deze locatie.

Ik kan wel blijven , maar waarom zou ik ergens blijven waar ik mij niet gewaardeerd voel , en het eigenlijk ook steeds minder leuk vindt. En ik wil niet meer mensen of dingen pleasen wat ik eigenlijk niet meer leuk vindt.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33842
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 22:13

De irritante mensen die hun fiets midden in een doorgang zetten. Nu waren ze omgewaaid dus ik kwam er met de hond niet eens langs. Heb de fietsen maar een een willekeurig onderdeel weggesleept. Hopelijk staat het stuur een beetje scheef ofzo. }:)

En voor de mensen die zeuren; ik heb ze rechtop gezet maar met weinig subtiliteit want hond vast. En er is een hele grote overdekte fietsenstalling beschikbaar die voor de deur is en waar super veel plek is. Maar dat vinden de luie studenten te veel moeite. %)

nicole_floor

Berichten: 3272
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 22:16

Het lijkt hier wel een oorlogsgebied...

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33842
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 22:18

nicole_floor schreef:
Het lijkt hier wel een oorlogsgebied...

Echt joh? Hier helemaal niks... Maar er wonen ook bijna geen mensen rondom "mijn terrein". :=

Zebrastreep

Berichten: 9818
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 22:21

Zeker meldingen maken van het vuurwerk. De politie is hier in mijn woonplaats 2 dagen terug flink bezig geweest en heeft aardig wat illegaal vuurwerk in huizen gevonden en in beslag genomen. Het was gisteravond flink rustiger.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 22:27

Hier zag je straks in de straat geen hand voor ogen, zoveel rook stond er. Gelukkig reageert pup redelijk ontspannen erop, meestal verstijft ze alleen even en soms een sprongetje opzij of vooruit. Ik beloon voor contact maken, dus ze kijkt me al snel aan :)

Telpeva

Berichten: 14777
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 23:01

MarlindeRooz schreef:
De irritante mensen die hun fiets midden in een doorgang zetten. Nu waren ze omgewaaid dus ik kwam er met de hond niet eens langs. Heb de fietsen maar een een willekeurig onderdeel weggesleept. Hopelijk staat het stuur een beetje scheef ofzo. }:)

En voor de mensen die zeuren; ik heb ze rechtop gezet maar met weinig subtiliteit want hond vast. En er is een hele grote overdekte fietsenstalling beschikbaar die voor de deur is en waar super veel plek is. Maar dat vinden de luie studenten te veel moeite. %)

Oh ik vind je nog lief, hier bij de metrohalte hebben studenten er ook een handje van, maar er is ook een dijk en een schapenweilandje naast de plek waar ze de fietsen neer kunnen zetten, en er zijn locals die er de pest aan hebben aan asociaal gedrag met parkeren van die dingen. De fietsen die lomp of asociaal zijn neergezet, die zijn aan het einde van de dag ondersteboven terug te vinden in de schapenwei, in een lantaarnpaal, in en boom (je zou denken hoe dan! maar really!), van de dijk naar beneden geflikkerd, met of zonder schade, zadels sturen of wielen eraf gesloopt.
Eigen rechtertje spelen mag natuurlijk niet maar ik moest er eigenlijk altijd wel om grinniken om karma zo aan het werk te zien. Want fietsen die normaal waren neergezet daar gebeurde ook nooit wat mee, alleen met de fietsen die elke dag asociaal erbij stonden

Niobe

Berichten: 7992
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 23:33

Shampoo in mijn neus gekregen, nu doen mijn vullingen zeer

Bloemetje75
Berichten: 1991
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 23:48

Vuurwerk… wat nu verbod in de gemeente…

Marcella

Berichten: 36798
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 23:53

nicole_floor schreef:
Het lijkt hier wel een oorlogsgebied...

Hier ook. Gelukkig reageren de katten niet, maar ik ben het wel behoorlijk zat.

Politie bellen heeft weinig zin regio Rotterdam. Zijn onderbemand hebben ze geen tijd voor.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41727
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 23:57

De politie heeft al laten weten niet actief op vuurwerk te gaan handhaven.

Zebrastreep

Berichten: 9818
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 00:02

_San87_ schreef:
De politie heeft al laten weten niet actief op vuurwerk te gaan handhaven.


Dat zeiden ze hier ook maar aardig wat vuurwerk in beslag genomen en mensen aangehouden in 2 dagen tijd. Het was gisteravond hier gelijk een stuk rustiger

Charaz

Berichten: 24331
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 00:13

Hier is het gelukkig helemaal stil nu.

Waar ik me aan ergerde vandaag is mensen die met een volle pedaalemmerzak vanaf huis naar de gemeentelijke prullenbak lopen, koekoek stop dat lekker in je grijze container.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 00:26

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Charaz

Berichten: 24331
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 00:28

We hebben hier geen container met een pasje voor het restafval, maar gewoon allemaal een grijze container.

LiannePuthzy

Berichten: 7002
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 01:31

Mijn moeder (ook mijn baas) die vanavond wel bedacht had dat ik morgen vanaf half 3 kan werken :+ euhmm nee eigenlijk niet, kom je ook mooi optijd mee…
Eindconclusie ik ben dus gewoon vrij, net zoals op het rooster staat

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 02:21

Mijn vriend die snurkt. Dus tik hem steeds aan wordt die boos en zegt dat die niet snurkt. }:0

Telpeva

Berichten: 14777
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 02:24

Mensen die op dit tijdstip het zwaarste vuurwerk af laten gaan. In mijn ogen is dat gewoon egoistisch asociaal treitergedrag. Klaar wakker, dieren over de zeik.

Ik heb echt geen probleem met vuurwerk op zich, maar er lopen teveel mensen rond die te dom of te asociaal zijn om er normaal mee om te gaan.

Love_laugh: telefoon ernaast en opnemen? Bewijsmateriaal O:)

MarliesV

Berichten: 15225
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 04:19

Plafonddienst en morgen gewoon moeten werken

Wescha
Berichten: 737
Geregistreerd: 12-12-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 04:31

Hier ook plafonddienst

hagelslag
Berichten: 9102
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 08:09

Pijn....
Normaal word ik rond 5 uur nachts wakker van de pijn en neem dan nog weer pijnstilling.
Nu werd ik half 7 wakker van de pijn en was direct bang dat het erger was geworden...
Want hoe kan het, ik heb vanacht toch pijnstilling genomen...

Maar nee foutje. Ca 1.5 uur te laat met pijnstilling...


Voor de mensen met plafondienst, of bruin brood met kaas eten of handvol hafervlokken met Melk en dan nog een x proberen te slapen.
3 jaar geleden kreeg ik die tip hier en ik ben er nog altijd blij mee