Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 16:13

Nyaleti schreef:
Dat ik me niet lekker voelt en wat snotter maar geen test durf te doen :+ bang voor de uitslag want moet volgende week op reis naar de andere kant van de wereld.
Nee geen zorgen ik hoef nergens naar toe vandaag. Voor ik de deur uit moet doe ik dat echt wel maar hik er echt tegen aan nu.


Een geruststelling, mijn man en ik zijn al een hele week niet lekker. Hebben beiden al 2x een zelftest gedaan en bleven beiden negatief! Mijn broer is ook goed ziek, ook negatief (bij de GGD), dus je kan ook gewoon een griepje hebben...

Eapy

Berichten: 1731
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 16:19

iirrssjjee schreef:
Nyaleti schreef:
Dat ik me niet lekker voelt en wat snotter maar geen test durf te doen :+ bang voor de uitslag want moet volgende week op reis naar de andere kant van de wereld.
Nee geen zorgen ik hoef nergens naar toe vandaag. Voor ik de deur uit moet doe ik dat echt wel maar hik er echt tegen aan nu.


Een geruststelling, mijn man en ik zijn al een hele week niet lekker. Hebben beiden al 2x een zelftest gedaan en bleven beiden negatief! Mijn broer is ook goed ziek, ook negatief (bij de GGD), dus je kan ook gewoon een griepje hebben...


Hier precies hetzelfde, de afgelopen 3 dagen 3x getest (zelftest) voor de zekerheid, maar gewoon ouderwets ‘niet lekker’. Fijne jaarwisseling!

Marcella

Berichten: 36734
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 16:21

Kan ook ziek geworden zijn door de temperatuur wisselingen. Vorige week stervens koud en vanmorgen naar de moestuin gegaan in voorjaars jasje.

Van mij mag beginnen hozen.

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 16:25

maralyn schreef:
Niobe schreef:
Shampoo in mijn neus gekregen, nu doen mijn vullingen zeer


Je neus wassen zou ik de volgende x anders doen :+

Grapje natuurlijk


Lekkere zachte neushaartjes :+

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 16:34

Had een nieuwe screenprotector besteld, werd verstuurd als brievenbuspakketje kwam ik later achter. Die kreeg ik dus vandaag binnen, zo'n luchtkussen envelop. Met alleen de pakbon erin, maar geen protector...

Bloemetje75
Berichten: 1988
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 16:39

Man bestelde wieldoppen voor de auto van dochterlief in 15". Beetje jammer want ze heeft 14" nodig. Nu een week later is de mail met retourbon nog niet binnen.
Hij bestelde meteen nieuwe in 14". Die haalt hij vandaag op bij het pakketpunt...Helaas, pakbon zegt 14", maar de verpakking 15" en ze passen dus inderdaad niet.
Nu staan er dus 2 grote dozen in de gang met 15" wieldoppen die retour moeten.

fleurtjeuh
Berichten: 10319
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 16:47


DuoPenotti

Berichten: 29539
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 17:46

fleurtjeuh schreef:
Om de ergernis te voorkomen als we geen klaagtopic hebben, heb ik schaamteloos de openingspost van dot topic gestolen en een nieuw topic geopend
Hier is nummer 8!
[LZP] Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

dank je wel. :j

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 21:32

Omdat dit topic al ruim over de 500 pagina's en er inmiddels een nieuw topic is sluit ik dit topic!