Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en 16 kg is sowieso een gewicht wat je nog prima op je rug kunt hebben, zeker als je gewend bent om te dragen.
zoveel mensen, zoveel wensen, zoveel pasvormen.
) die je als een rugzak op je rug kunt doen en dan kan je peuter daar in zitten. Maar weet niet of dat voor kleuters ook geschikt is.
hij zit echt heel goed voor mij, beter dan mijn eerdere tula en ook mijn dochter zit er goed in. Zij draagt nu maat 92.
Reusje0504 schreef:Mijn zoon met zelfde kledingmaat en iets zwaarder draag ik of mijn man met een tula toddler, kan echt nog prima hoor!
Ik vind het nog zo lekker en gezellig
Maar hij moet binnenkort toch maar naar mijn rug haha! 
Dus ik zie eigenlijk geen enkel probleem in het dragen van mijn dochter op mijn rug. Of bij mijn man op z'n rug.
Dat zal er vast bijzonder uit zien.
in principe wordt gezegd dat je die moet vastmaken, als je schouderbanden nog lang zijn. Dan trek je daarna de schouderbanden aan en dan zit je gesp op ds goede plek. Voor het losmaken, verleng je dus eerst de schouderbanden en klik je daarna de gesp los.
Britt schreef:Ligt aan de pasvorm die je nodig hebt en wat je kind prettig vind. De Tula Toddler heeft een relatief kort rugpand, als je een kindje hebt dat graag met de armen naar binnen zit, is dat niet handig. Ook gaat dd toddler tot 104 en kan TS de zak dus nog maar heel kort gebruiken. Bovendien is hij van canvas en dat draagt gewoon minder comfortabel als doekenstof.
Wel is hij tweedehands relatief budget vriendelijk. Maar verkoop loopt dan weer niet zo denderend, dus de vraag is hoe goed je hem weer kwijt kunt.
*edit, de LL modellen zijn wel wat aangepast, maar niet echt qua pasvorm. De aanpassingen zaten hem meer in de afstelmogelijkheden met gespjes vs clips, bijvoorbeeld.
Dat van die schouderbanden ervoer Marit ook zo geloof ik! Is echt een pasvorm ding. De Neko zat haar daarom ook prettiger.
Vwb het vastklikken van de rug gesp, dat blijft altijd een lastig dingetje iddin principe wordt gezegd dat je die moet vastmaken, als je schouderbanden nog lang zijn. Dan trek je daarna de schouderbanden aan en dan zit je gesp op ds goede plek. Voor het losmaken, verleng je dus eerst de schouderbanden en klik je daarna de gesp los.
Ik twijfel nu even of de Neko Switch ook met gekruiste banden kan. Die van mij is even op reis, maar Marit weet dat wel. Dat lost het probleem van het clipje al op iig.
Britt schreef:En een framedrager..? Dat zou ik als consulent dan weer ten zeerste afraden. Hoe kom je erbij dat dat de enige optie is voor stevige wandelingen?
Met een goede draagzak draag je op je lichaam, met een framedrager draag je van je lichaam af. Dat betekent dat de eerste optie veel lichter én veel ergonomischer draagt. Zowel voor drager, als kind.