Pimp je Ektorp bankstel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Pimp je Ektorp bankstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-21 16:19

Wij hebben de Ektorp 3 zits en ook de losse stoel, op Marktplaats ben ik op zoek naar hoezen. Nieuw zijn ze best prijzig, hebben jullie ook een Ektorp en wisselen jullie ook van hoes?

Ik heb op Marktplaats de roze ruit gevonden voor de stoel, voor de bank wil ik hem ook hebben. Ik heb zelf een advertentie geplaatst om te vragen of iemand de roze geruite hoes heeft.

Pluttersput

Re: Pimp je Ektorp bankstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 18:44

Wij hebben een 3 zits en een 2 zits, in donkergrijs. Mijn man wilde dat graag, dus die maar genomen.
Maar met 2 kleine kinderen en 3 honden ben ik érg blij dat we de wasbare hoezen hebben. Ze gaan hier echt met regelmaat in de was, en blijven gewoon mooi.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 18:51

Wij hebben ze ook al heel lang... eerder twee tweezits, nu een hoekbank. En twee fauteuils.
De reden is dat dit de enige bank waar zowel mijn man (lange draak) als ik (kabouter) goed op kunnen zitten. Op het moment hebben we er grijze hoezen omheen, als we de woonkamer gaan aanpakken komt er ook weer een andere hoes denk ik :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 18:52

Kijk maar uit
Bij gevraagd advertenties wordt je vaak opgelicht.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-21 19:31

Zo ben ik vaker aan hoezen gekomen, nu weer een roze geblokte voor mijn stoel. Die advertentie stond er al een tijdje ik vroeg heb je toevallig ook een bankhoes in deze kleur maar die had hij niet.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 23:01

Gezien de dingen die de afgelopen tijd zijn gebeurd lijkt het me ook niet heel handig om een gevraagd advertentie te plaatsen

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 10:11

Als je googlet krijg je websites die hoezen maken voor Ikea banken en stoelen.
Bijvoorbeeld soferia.nl (schijnt goed te zijn)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 10:15

Nou ik heb bij Ikea wel geleerd dat als er iets tussen zit dat je echt graag wilt, dat het best het overwegen waard is om het dan maar gewoon te kopen want voor je het weet is het ineens uit het assortiment :=

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 10:16

Charaz schreef:
Gezien de dingen die de afgelopen tijd zijn gebeurd lijkt het me ook niet heel handig om een gevraagd advertentie te plaatsen

Mijn idee :+

Maar hier ook een ektorpstoel op de babykamer. Stond voorheen samen met de bank in de kamer, maar de bank is vervangen. Ik vind de losse hoezen ook ideaal, maar heb altijd saai wit :D