Elektrisch deken wassen? Hoe?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Elektrisch deken wassen? Hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-21 08:05

Hoi, zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar tips om mijn elektrisch deken te wassen.
Ik heb het label uiteraard verwijderd :+

Mijn kitten-kind zit aan de plas-medicijnen, en heeft momenteel veel ongelukjes. Niet erg hoor, ik ben super blij dat hij eindelijk zijn blaas kan legen, maar het gebeurt ook in de zetel, op mijn elektrisch deken :+
Ik heb dat deken ondertussen uit de zetel gehaald, en vervangen door makkelijker wasbare dekens, maar zou het elektrische ook willen opfrissen...

Iemand een idee hoe ik dit het beste aanpak?
Alvast bedankt!

8nnemiek

Re: Elektrisch deken wassen? Hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 08:12

Heb je de handleiding niet meer? Daar staat het altijd in. Sommige soorten kun je wel wassen, sommige niet. Of misschien zit er ergens een label aan met wasinstructies.

Azmay

Re: Elektrisch deken wassen? Hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 08:29

Wat voor deken is het? Kan de kabel los?

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 08:32

wat voor merk is het?
op google staat trouwens zat info er over.

https://www.inventum.eu/persoonlijke-ve ... ige-tips-/
Onderhoud
Alle elektrische dekens van Inventum kunnen gewassen worden. Controleer het label van de deken of deze in de wasmachine gewassen kan worden of alleen met de hand. Kleine vlekken kunnen met een doek en een beetje vloeibaar wasmiddel worden verwijderd. Verwijder voor reiniging van de deken altijd de stekker uit het stopcontact. Bij het wassen in de wasmachine adviseren wij het wolwas programma op 30°C. Vergeet niet het snoer los te koppelen.