Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
moonsparkle schreef:Ik heb vooral veel reizen die ik wil maken, dat stond nu natuurlijk stil maar ik kan het niet zomaar inhalen omdat ik ook met een aantal vakantiedagen zit zoals de meeste mensen.
Mijn man en ik hebben ook de uitvaart verzekerd maar we hebben beide zoiets van doe het maar goedkoop zelf zie je er toch niks van
Pandora2 schreef:Mijn mama overleed toen ze 53 was.
Mijn man overleed ook op 53 na een strijd van 3 jaar tegen kanker.
Ik besef dus heel erg goed hoe alles in een vingerknip kan veranderen en stoppen.
Het waren verdomd harde tijden ( en nog soms ) en het heeft mij als mens ook echt veranderd.
Ik heb ook geen problemen gehad met die lockdowns en co. Kan het niet goed uitleggen, maar het voelde voor mij een beetje als ... ik heb al veel erger meegemaakt.
Oud worden is misschien niet altijd even gemakkelijk, maar niet oud mogen worden is nog veel erger zeg ik altijd.
Elke morgen gezond en wel wakker worden, is voor mij gewoon al een groot geluksmoment op zich.

Pandora2 schreef:Het waren verdomd harde tijden ( en nog soms ) en het heeft mij als mens ook echt veranderd.
Ik heb ook geen problemen gehad met die lockdowns en co. Kan het niet goed uitleggen, maar het voelde voor mij een beetje als ... ik heb al veel erger meegemaakt.
terwijl ik mijn werk wel echt leuk vind. Maar dan zou ik zsm toch gaan rondreizen denk ik Sizzle schreef:AmyJames, Als zowel opa en vader een aneurysma gehad hebben zou je wel eens in aanmerking kunnen komen voor periodische screening. Geen idee of je dat wilt maar daar zou je zeker naar kunnen vragen.