Ik ben benieuwd wat is voor jullie de ideale date?
Ik ben zelf rustig begonnen met daten en weet echt niet wat ik ervan moet verwachten, wel dat ik het heel rustig aan ga doen en ik een persoon eerst goed wil leren kennen.
Waar moet je op letten, en moet je bij een eerste date meteen van alles voelen of is dit wat moet groeien?
(ik ben benieuwd hoe dit bij jullie is, of hoe jullie er naar kijken.)
Wanneer zien jullie in dat daten niet verder moet gaan?
Ik heb zelf een date gehad met iemand, een leuk mens! Andersom netzo en het was gezellig

En we hebben een 2e date afgesproken, omdat we beide toch benieuwd zijn hoe het zal lopen als we elkaar beter zouden kennen. Beide vanalles mee gemaakt en dus sowieso voorzichtig.
Ik ben niet iemand die meteen gevoelens heeft voor iemand gelijk maar kan iemand wel gewoon een heel leuk mens vinden. De rest komt meestal als ik iemand echt beter leer kennen.
Vandaar mijn vraag, is dit normaal?
Wat zouden jullie als 2e date doen?
Ik weet dat deze persoon romantisch fijn vind dus wou eventueel wat romantisch doen. (samen koken, en dan aan een gedekte tafel eten en afsluiten met een filmpje ofzo?)
Maar dat zal misschien ook wel niet handig zijn voor een 2e date..
Iemand een idee om de persoon toch een beetje een wow te bezorgen maar dat het wel normaal blijft en ik mezelf niet meteen in het diepe gooi? De persoon houd overigs wel van verassingen.
Nogmaals ik heb echt geen ervaring met daten.