Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Verder is hij héél fanatiek wat zijn zwembad betreft, hij maakt zich erg ongerust over de waterkwaliteit de komende tijd dat hij in het ziekenhuis ligt
Ik heb even gedacht om een mini-fontein te scoren, maar hij zal sowieso niet graag naar de wc gaan met de 2 gipsen
Is hij altijd énorme fan van geweest, dus dat zal al een beetje verveling wegjagen. Gelukkig heb ik hem ook een koptelefoon cadeau gedaan destijds met de draagbare DVD-speler
genja schreef:Lezen met je armen in het gips is ook echt niet fijn . Boek houdt niet fijn vast en is ook echt vermoeiend om het vast te houden.
Heel veel beterschap voor je vader . Zou de week dat hij er niet is zijn motor stiekem verkopen

Polly schreef:3x Total loss na aanrijding zonder schuld?
Ik ben al bijna 15jr motor instructeur en heb heel wat lesjes in defensief rijden moeten geven omdat je zoooooo kwetsbaar bent en je daar ook zo naar moet gedragen. Waarmee ik niet zeg dat je vader dat niet doet maar dit is wel heel extreem.
Sterkte voor jullie gelukkig kan hij het navertellen, de laatste dagen zijn er veel aanrijdingen met minder goede afloop geweest.
Een luisterboek zou een mooie optie zijn heeft hij tv/ internet? Bij het laatste zou je nog een abbo op videoland oid kunnen overwegen, dan kan hij series kijken
Netflix oid kan misschien nog wel!
Ik heb toen ik zo'n 15 aar geleden mijn vrachtwagen en bus rijbewijzen gehaald heb ook veel zaken moeten afleren, en niet alleen om dat een vrachtwagen een heel ander voertuig is. Sterkte voor jullie allemaal. pjotrg schreef:Hmm vervelend, vooral voor je vader. Je zou hem zelf ook kunnen vragen wat hij het liefste zou hebben om zich mee bezig te houden. Recente motor magazines bijvoorbeeld...... Ik denk, als ik naar jouw leeftijd in je profiel kijk, dat je vader nog niet heel oud is, dus die gaat zich weinig aantrekken van het feit dat jullie niet willen dat hij motor rijdt. Ik vermoed dat hij al nadenkt over een nieuwe motor. Trouwens.... hoe ouder hoe eigenwijzer, haha
Naar aanleiding van de reactie van de motorinstructeur..... Ik heb zelf niks met motor rijden, maar ik denk dat een keertje één of twee lesjes defensief rijden geen kwaad kan. Ik vind eigenlijk dat iedere bestuurder laten we zeggen ééns in de 5 tot 10 jaar een keer één of twee uurtjes met een goede (!) rijinstructeur zou moeten rijden, gewoon in/op zijn eigen voertuig.
Er slijten altijd gewoonten in je manier rijden waar je zelf niet bewust van bent, dus het is goed dat je daar op wordt gewezen. Dit moet wel door een "onafhankelijk" persoon gebeuren, dus niet door partner of kinderen, want die worden toch niet geloofdIk heb toen ik zo'n 15 aar geleden mijn vrachtwagen en bus rijbewijzen gehaald heb ook veel zaken moeten afleren, en niet alleen om dat een vrachtwagen een heel ander voertuig is. Sterkte voor jullie allemaal.
Hij is een hele goeie schilder, maarja, 2 armen in het gips
Misschien kan hij met z'n tenen leren schilderen. Hij zal alleszins wel heel blij zijn met zijn Xena-box
luuntje schreef:Beterschap voor je vader.
Op de Nederlandse Marktplaats staan wat Winchester 44 advertenties.
Zijn er geen pubquizen waar hij online aan kan meedoen?
Polly schreef:3x Total loss na aanrijding zonder schuld?
Ik ben al bijna 15jr motor instructeur en heb heel wat lesjes in defensief rijden moeten geven omdat je zoooooo kwetsbaar bent en je daar ook zo naar moet gedragen. Waarmee ik niet zeg dat je vader dat niet doet maar dit is wel heel extreem.
Sterkte voor jullie gelukkig kan hij het navertellen, de laatste dagen zijn er veel aanrijdingen met minder goede afloop geweest.
Een luisterboek zou een mooie optie zijn heeft hij tv/ internet? Bij het laatste zou je nog een abbo op videoland oid kunnen overwegen, dan kan hij series kijken
LWDaisy schreef:Hij vroeg vanochtend "hoe is het met mijn motor?"![]()
Hij is net 59 jaar geworden. Hij zegt NU wel "ik stop ermee", maar dat zei hij 4 jaar geleden ook
Een echte tourmotor ...
mvdende schreef:Oef, beterschap!
Maar ik ben van mening dat die verschrikkelijke motoren voor ééns en altijd van de openbare weg verbannen moeten worden!
LEVENSGEVAARLIJK en als beginnende automobilist ben ik altijd érg blij als ze uit mijn ruimte verdwenen zijn! De meeste halen de raarste capriolen uit, ipv achteraan de file aansluiten, er links en rechts omheen! Dat zou verboden moeten worden.
Of met 2 naast elkaar op één rijbaan....
Als automobilist is het echt héél irritant, die onberekenbare motorrijders.
Veel sterkte gewenst voor je vader
mvdende schreef:Oef, beterschap!
Maar ik ben van mening dat die verschrikkelijke motoren voor ééns en altijd van de openbare weg verbannen moeten worden!
LEVENSGEVAARLIJK en als beginnende automobilist ben ik altijd érg blij als ze uit mijn ruimte verdwenen zijn! De meeste halen de raarste capriolen uit, ipv achteraan de file aansluiten, er links en rechts omheen! Dat zou verboden moeten worden.
Of met 2 naast elkaar op één rijbaan....
Als automobilist is het echt héél irritant, die onberekenbare motorrijders.
Veel sterkte gewenst voor je vader