In april hebben wij een bestelling geplaatst bij van Asten Babystore. Dit hebben wij met Klarna gedaan als betaalmethode omdat ik meerdere kleuren van een product had besteld en ik vast iets zou retourneren.
Inderdaad waren er 2 producten die niet voldeden aan de verwachtingen. Deze meteen netjeset retourformulier terug gestuurd op eigen kosten. De factuur werd in de wacht gezet door Klarna totdat de retour verwerkt was.
Ik heb al regelmatig geprobeerd te bellen over de retour en dat de factuur nog steeds onaangepast open stond maar of er werd niet opgenomen of er werd gemeld aan de telefoon het is erg druk probeer het later nog eens. Oke, kan gebeuren. Ik heb deze week maar eens gemaild dat ze de factuur nog moeten aanpassen zodat ik het kan betalen.
Nu beweerd Van Asten de producten nooit te hebben ontvangen. Vreemd dacht ik. Ik heb me rot gezocht naar het verzendbewijs maar aangezien dit al 3 maanden geleden is heb ik of mijn vriend hem nu waarschijnlijk weggegooid. Mijn email heb ik toevallig vorige maand helemaal opgeschoond dus het verzendbewijs op de email is er helaas niet. Wel heb ik het betalingsbewijs dat ik het pakket verstuurd heb op 14 april. Staan allemaal codes op het betaalbewijs maar PostNL zegt niks daarmee te kunnen doen. Nu wilt van Asten dat ik perse die producten betaal. Ik geef toe dat het slordig is dat ik het verzendbewijs niet heb bewaard, maar we zijn al 3 maanden verder. Normaal heb ik die bewijsjes nog een maand in mijn tas en dan word de tas weer eens uitgestald

Toevallig een ander pakket wat ik dezelfde dag heb verstuurd is het pakket ook van kwijt geraakt. Dit bedrijf gaf aan dat dit niet mijn schuld was en heeft de factuur gecrediteerd. Super netjes natuurlijk. Jammer dat alleen van Asten Babystore perse wilt dat ik dus voor de producten betaal die ik zelf niet eens meer heb. Heb er onderhand bijna €2000 euro heen gebracht. Degene met het mailcontact is ook niet bepaald vriendelijk. Wat kan ik hier nog tegen doen? Moet ik nu serieus voor het pakket betalen wat foetsie is?