Inspiratie gezocht plakboek babyshower

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Inspiratie gezocht plakboek babyshower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 12:20

Hoi hoi,

Over een maandje heb ik een babyshower voor een vriendin. Nu heb ik het idee om een plakboek te maken. Ik heb al bedacht dat iedereen een pagina maakt met de voorspellingen. Heeft iemand nog leuke tips wat ik er verder in kan plakken/knutselen?

ynskek
Moderator Algemeen

Re: Inspiratie gezocht plakboek babyshower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 15:08

Laat iedereen bij zn voorspelling een babyfoto van zichzelf mee sturen... Dat je vriendin moet raden welke voorspelling van wie is ;) Als ze het goed heeft mag ze dan de naam invullen van wie de voorspelling gedaan heeft of een cadeautje uitpakken of iets dergelijks ;)

MariskadeJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 15:20

Even opgezocht wat er in de mijne zit

Leuke foto van mij met elk van de babyshower gangers in onze party tijden en nu *\o/* :')

Allicht van iedereen een leuke anekdote van hem of haar als baby

Ik heb een vriendin die is helemaal los gegaan met scrappen op haar pagina, ontzettend mooi!

Iedereen had bij mij ook een eigen pagina met lieve woorden of een mooi gedichtje :)

Inguhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 22:46

Ik heb op mijn babyshower een vriendenboekje gekregen, super leuk! Iedereen had online allerlei vragen beantwoord, voorspellingen over de baby, hoe ze mij kenden, leukste herinnering aan mij, etc. Was voor iedereen ook makkelijk digitaal in te vullen. Als je googlet dan zijn daar verschillende websites voor (en dan maak je het voor jezelf en iedereen misschien ook wat makkelijker :) )

Anoniem

Re: Inspiratie gezocht plakboek babyshower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 16:02

Bedankt voor de inspiratie! Heb babyfoto’s van iedereen gevraagd en ga dan idd ‘Wie is wie’ doen!