Domme tiener acties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Domme tiener acties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-21 22:12

Mijn lieftallige partner hielp me vanavond herinneren aan hoe ik hem had verteld dat ik als 14jarige een recept had gevonden voor goed haar - een recept wat eieren bevatte. Om precies te zijn, rauwe eieren die je in je haar deed - een half uur liet intrekken en dan uit waste.

Ik en en vriendin destijds waren natuurlijk helemaal in! Na de smurrie een half uur in ons haar te hebben gehad begon het was proces. Met.. warm.. water.. RAUW EI + HAAR + WARM WATER?!

Ja.. We zijn uiteindelijk zo'n 3 uur bezig geweest met klonten gestold ei uit ons haar wassen :Y) Wat waren jullie tienerfaals?

DreamGuide

Re: Domme tiener acties

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 22:14

Goh, kan me ook nog wel een #tienerhaarfaal herinneren...

Maar dan met brandnetels die moesten trekken in visolie en dan daarna in je haar...

Tja, dat heb ik wel even geroken. :+

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-21 22:18

DreamGuide schreef:
Goh, kan me ook nog wel een #tienerhaarfaal herinneren...

Maar dan met brandnetels die moesten trekken in visolie en dan daarna in je haar...

Tja, dat heb ik wel even geroken. :+

Oh bahbah! Ik dacht dat rotte eiergeur erg was, maar jij overtreft direct :')

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 22:25

Toen ik iets van 10 was, moest ik van mijn pleegouders elke week eieren halen bij de boer naast ons. Mijn pleegvader vroeg mij om haneneieren mee te nemen. Zo goedgelovig als ik was, ging ik vol goede moed naar de boer. De boer gaf aan dat hij helaas geen haneneieren had. Hij speelde het spelletje mooi mee :') Na drie keer thuiskomen en vertellen dat er geen haneneieren waren viel het kwartje _O-

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 22:26

Ja.. banaan scheen ook zo goed te zijn voor je haar.
Het zou ervan glanzen, en lekker ruiken.

Dus enthousiast een banaan geprakt.. en in mijn haar gekwakt....
En daar kwam een week later nogsteeds stukjes banaan uit....
Zelfs na wassen enzo....

Edit.. ik was 12 toen

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 22:27

Oh mijn hemel zoveel.

Ik was een alto op de middelbare school en deed de raarste dingen met make-up, kleren en haar.
Ik sta als een volslagen idioot op een klassenfoto omdat ik vond dat ik heel intens en donker moest kijken :') dus toen zat ineens 26 man met een poedersuiker foto.

Mijn te lange (lees kinlengte) pony over mijn voorhoofd dragen vanwege een pukkel. En zo de hele dag rondlopen. En diezelfde avond nog een pony knippen om diezelfde reden.

Samen met een vriendinnetje graffitibussen kopen en onze namen spuiten op oa de houten hekken van de schapenweides in de omgeving. Wat vervolgens mijn ouders zagen tijdens het uitlaten van de honden, mijn msn-naam herkenden en toen had ik een probleem.

Nouja ik kan nog wel even door gaan.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 22:28

Het eerste wat ik me opkomt:

Ik ben ooit met een vriendin naar een dorp 15 kilometer verderop gefietst, omdat daar een jongen woonde op wie ze verliefd was. We wisten zijn naam, woonplaats en na wat gestalk op Facebook wisten we het nummerbord van zijn auto (dat was dan ook wel alles wat we wisten :+ ). Maar we wisten natuurlijk niet wat zijn adres was.
We hebben zo lang door dat dorp gefietst, tot we ineens zijn auto zagen staan. We waren helemaal van onze apropos gebracht, want we hadden niet verwacht hem serieus te vinden. We wisten niet hoe snel we terug naar huis moesten fietsen. Godzijdank heeft hij ons (denk ik) niet gezien :')

Conclusie: het is nooit wat geworden tussen haar en die jongen :')

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 22:32

Jezelf een pony knippen... in nat haar....

Haloooww123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 22:51

Toen mijn zusje en ik nog in de onderbouw van de middelbare school zaten hebben we een keer olijfolie in haar haar gedaan. Dat zou je haar laten glanzen en gezond zijn voor je haar. Een week later liep ze nog rond met super vet haar, ondanks het vele wassen met shampoo. Experiment mislukt _O-

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 22:58

Danielleeee_ schreef:
Het eerste wat ik me opkomt:

Ik ben ooit met een vriendin naar een dorp 15 kilometer verderop gefietst, omdat daar een jongen woonde op wie ze verliefd was. We wisten zijn naam, woonplaats en na wat gestalk op Facebook wisten we het nummerbord van zijn auto (dat was dan ook wel alles wat we wisten :+ ). Maar we wisten natuurlijk niet wat zijn adres was.
We hebben zo lang door dat dorp gefietst, tot we ineens zijn auto zagen staan. We waren helemaal van onze apropos gebracht, want we hadden niet verwacht hem serieus te vinden. We wisten niet hoe snel we terug naar huis moesten fietsen. Godzijdank heeft hij ons (denk ik) niet gezien :')

Conclusie: het is nooit wat geworden tussen haar en die jongen :')

Hahaha! Hier ook echt kansloos vaak langs het huis van leuke jongens gefietst. En dan 15 keer achter elkaar of zo in de hoop hem ‘spontaan’ tegen te komen. Wat moeten die ouders wel niet gedacht hebben... :+

Tja... en nu sta ik voor de klas bij twaalf-jarigen, die ook af en toe acties hebben waarvan ik het mijne denk. En dan als ‘volwassene’ tips geven. Ze moesten eens weten wat een sukkelige kluns ik vroeger was :=

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 23:04

Vieze Maybelinne dream matte mouse op een al pokdalig puberhoofd smeren. Uiteraard in de verkeerde kleur. :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 23:06

Wij gaven als tieners helemaal niks om make-up en haar en hippe kleding :))
Ik weet wel nog dat we eens met de halve klas elastieken om onze hoofden trokken en varkensneuzen maakte met plakband en de leraar ons streng wilde toespreken, want potverdorie dat hoort een atheneumklas toch niet te doen, maar ondertussen zijn lachen niet kon inhouden :') Het gezicht moet achteraf nog grappiger zijn geweest; een halve klas tieners met hun gezicht vol rode strepen..

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 23:17

Maureen95 schreef:
Toen ik iets van 10 was, moest ik van mijn pleegouders elke week eieren halen bij de boer naast ons. Mijn pleegvader vroeg mij om haneneieren mee te nemen. Zo goedgelovig als ik was, ging ik vol goede moed naar de boer. De boer gaf aan dat hij helaas geen haneneieren had. Hij speelde het spelletje mooi mee :') Na drie keer thuiskomen en vertellen dat er geen haneneieren waren viel het kwartje _O-

Grappig genoeg bestaat de term hanenei wel :D
Een ei zo groot als een duivenei maar zonder dooier komt weleens voor.
Zo'n ei ontstaat doordat een stukje eiwit zich losmaakt van de wand van de eileider. Om dat eiwit vormen zich vervolgens een eivlies en een schaal. Zo'n ei wordt ook wel een 'scheet' of 'hanenei' genoemd.

axel_1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 23:21

ik probeer me iets te herinneren. maar het enige wat in me op komt is eigenlijk te erg om online te zetten. vooral omdat zowel de fouten als de gevolgen niet van mij waren. :=

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 23:23

Als blonde tiener wilde ik graag kastanjebruin haar. Hup verf erin dat erop stond dat het niet voor blond haar was, las ik voor het gemak even overheen.
Groen.... Boomschors groen.
Ik heb er zelf ook ontzettend veel lol omgehad. Ik zie me nog naast een boom staan en dan kijken of ik gecamoufleerd was, samen met m'n nu nog steeds beste vriendin ( dit is 30 jaar geleden)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 23:36

Sorro schreef:
Maureen95 schreef:

Grappig genoeg bestaat de term hanenei wel :D
Een ei zo groot als een duivenei maar zonder dooier komt weleens voor.
Zo'n ei ontstaat doordat een stukje eiwit zich losmaakt van de wand van de eileider. Om dat eiwit vormen zich vervolgens een eivlies en een schaal. Zo'n ei wordt ook wel een 'scheet' of 'hanenei' genoemd.

Haha wat leuk om te weten! Ben ik toch niet helemaal voor het lapje gehouden :+

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 00:07

Hahaha, geweldige verhalen :')

Als kind had ik een groot talent: scheel kijken. Iedereen was er laaiend enthousiast over, ik gaf er zelfs cursussen over op de speelplaats. Het jammere was dat ik zelf niet wist hoe ik eruit zag met mijn ogen naar elkaar toe gedraaid.

De enige manier om dat te weten te komen, was een foto. Omdat foto's in die tijd (ik spreek over de 1993-1994) nog analoog genomen werden, dacht men altijd 6 keer na alvorens op dat knopje te duwen... Nog nooit had ik iemand kunnen overtuigen.

Maar, tijdens 1 van die cursussen, kwamen enkele klasgenoten en ik op het geniale idee om samen scheel te kijken op de klasfoto. Geweldig plan, iedereen had flink geoefend en was er helemaal klaar voor. Tot op het moment dat de betreffende foto genomen werd, zo bleek... Of hoe ik er in al mijn enthousiasme ingeluisd werd. Dat moet zowat mijn eerste grote levensles geweest zijn -O-

En het ergste is dat mijn moeder uiteindelijk weigerde om die foto te kopen, dus ik heb er zelf maar heel kort van mogen genieten. Mijn klasgenoten daarentegen...

(Het talent heb ik door de jaren heen nog verder ontwikkeld trouwens. Zo kan ik mijn ogen onafhankelijk van elkaar bewegen.)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 06:08

Ik woon in het noorden.
Was denk ik een jaar of 16/17
Tegen mijn ouders had ik gezegd bij een vriendin te logeren, maar eigenlijk ging ik naar mijn vriendje die op kamers woonde in Rotterdam. (Hij kwam wel uit mijn dorp) hij was een jaartje ouder en woonde bij de nonnen.
Om 7 uur savonds was er een check of de kamer leeg was. Dus ik had mij verstopt. Stiekem de hele nacht gebleven en net voor 7 uur smorgens de deur weer uit.
Volgende dag dus gewoon op tijd op school.

Mijn ouders moesten eens weten!
Als ik er nu aan terug denk dan denk ik wel wat een lef had ik.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 07:42

Ach ja, 3 dagen spijbelen omdat je favoriete pop band uit elkaar gaat en je dus 3 dagen in de kou staat te blauwbekken voor het hotel in de hoop een glimp op te vangen. :))

Mijn moeder wist er vanaf en gaf mij geld mee om te eten en treinkaartje te kopen overigens. Maar school wist van niks. :')

Samen met je vriendinnen in een telefooncel naar de gratis lijn voor vrouwen op een s*xlijn bellen. Wat hadden we een lol om al die "vieze hijgers" :))

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 08:05

Tallie1979 schreef:
Samen met je vriendinnen in een telefooncel naar de gratis lijn voor vrouwen op een s*xlijn bellen. Wat hadden we een lol om al die "vieze hijgers" :))

Hahaha jaaa dat deden wij ook :')

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 08:13

Mijn zusje die onze benen ging harsen en steeds keek.of de hars wel hard was....

Ze hebben hem met hamer en beitel .moeten verwijderen

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 12:58

Haloooww123 schreef:
Toen mijn zusje en ik nog in de onderbouw van de middelbare school zaten hebben we een keer olijfolie in haar haar gedaan. Dat zou je haar laten glanzen en gezond zijn voor je haar. Een week later liep ze nog rond met super vet haar, ondanks het vele wassen met shampoo. Experiment mislukt _O-

Maar het glansde dan wel _O-

Ik heb zoveel domme dingen gedaan.. Het bekende 'zeggen dat je bij vriendin x bent en bij jongen x zijn. En gesnapt worden.'

Ja feest _O-

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 13:08

Tallie1979 schreef:
Ach ja, 3 dagen spijbelen omdat je favoriete pop band uit elkaar gaat en je dus 3 dagen in de kou staat te blauwbekken voor het hotel in de hoop een glimp op te vangen. :))

Dat moet Take That zijn geweest, of niet? :+

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 13:25

Ik heb ooit bedacht dat ik al zó vaak naar de manege was gefietst, dat ik dat wel met m'n ogen dicht moest kunnen.

Ik kwam nog geen 5 meter, toen klapte ik tegen de stoep en viel ik om. Een bejaarde dame keek me ietwat onthutst aan.

Nog een geluk dat ik tegen de stoep reed, het was namelijk een fietspad op vrij drukke weg. Ik had even makkelijke de andere kant op kunnen fietsen en onder de auto kunnen komen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 13:47

Ok, handen omhoog wie er 'teugels' aan het stuur van de fiets gemaakt heeft waarbij het niet helemaal goed afliep :D