Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

trustHim schreef:Wat fijn voor je
Mijn angst is helaas nog wel een paar graatjes erger ben ik bang. Mijn man is er van geschrokken hoe bang ik in de stoel ben, ik tril er nog net niet vanaf, ondanks dat de tandarts echt wel heel lief en begripvol was. Regelmatig een pauze omdat ik dan van de enorme spanning moet overgeven, tranen in de ogen etc.
Liefste zou ik een keer onder narcose alles laten doen wat moet en dan werken aan de angst, probleem is dan vooral het financiële plaatje wat daarbij komt en wat er gewoon niet is.
Ik heb serieus liever weer een chemotherapie dan de tandarts, terwijl ik van de chemotherapie doodziek was
Ik denk dat ik maar protest ga indienen, hij blijft maar gewoon doorgaan

Dilan93 schreef:Aii geen fijn vooruitzicht nee
Ik heb de behandelingen bij de mondhygiënist en het vullen van een gaatje toen zonder verdoving gedaan. Want ik ben ook geen fan van naalden.
Moet er bij de kaakchirurg helaas toch wel aan geloven. No way dat ik die zonder verdoving laat hakken/zagen/plukken in mn kaak
want mijn tand deed ontzettend zeer. dus zette ik er zelf schuurpapier op. Dat deed helaas niets... Ja pijn! Dus toch met lood in mijn schoenen weer terug. Was geen tandsteen, mijn wortel lag gewoon bloot.. Iets te hard gepoetst
maralyn schreef:Dilan93 schreef:Aii geen fijn vooruitzicht nee
Ik heb de behandelingen bij de mondhygiënist en het vullen van een gaatje toen zonder verdoving gedaan. Want ik ben ook geen fan van naalden.
Moet er bij de kaakchirurg helaas toch wel aan geloven. No way dat ik die zonder verdoving laat hakken/zagen/plukken in mn kaak
Kaakchirurg heb ik ook al gehad. Ben drie verstandskiezen armer.
Alle drie in één behandeling.
Verdoving voelde ik niks van.
Van zijn werk ook niet.
Dus kaakchirurg staat bij mij ook beter aangeschreven dan een tandarts.
Maar die ik nu heb is ook echt fijn
maar wanneer geen idee eigenlijk moet er veel heel veel gebeuren.. maar zolang ik geen last heb of het met een doosje imbu over gaat zie je mij daar niet ( nachten niet slapen en niks binnen houden) nee beter om niet te gaan dan leef ik prima tot op heden..