Hallo allemaal,
Ik ben benieuwd, dit is zo een topic geopend met de gedachten....dat Bokt altijd overal raad mee weet. Ik was altijd echt heel erg fan van de navigatie app Waze. Voor de rest vind ik tot nu toe alles drama qua andere apps. Alleen sinds een tijdje....werkt Waze voor mij ook niet meer.
Ik heb geen auto, enkel scooter. Maar in onbekend gebied gebruik ik graag mijn telefoonhouder om de navigatie te kunnen gebruiken. Ik heb een houder waarbij mijn telefoon in een geheel gesloten hoes zit (weersbestendig) en daarbij valt de boven rand net over de bovenkant van mijn scherm (is niet aan te ontkomen). En sinds kort gaat Waze dan op zwart.
Wel ben ik eruit dat dat door de sensor in mijn notch komt. De sensor die ook je scherm naar zwart gooit als je bijvoorbeeld aan het bellen bent en je telefoon naar je oor doet. De sensor detecteert dat hij afgedekt word (wat in dit geval dus een telefoonhoesje is) en gaat op zwart. Heb al in de instellingen van zowel de iPhone als de app Waze gezocht. Maar geen oplossing kunnen vinden.
Is mijn reddende engel hier op Bokt aanwezig? Iemand die hier raad mee weet?