). Ik kan ermee werken, maar verder snap ik er niet veel van zeg maar...Maar mij valt iets bijzonders op al een paar maanden eigenlijk. Het is ook tegelijkertijd begonnen namelijk en nu ik wat aan het uittesten ben geweest vermoed ik dat er iets niet goed gaat met de Wifi verbinding?
Een paar maanden geleden deed facebook raar op de laptop, ik kwam er niet meer op en zelfs na je browse geschiedenis wissen was en is het nog steeds dikke ellende om er gelijk op te komen. ( ik ben nog steeds elke dag minstens 5 min. aan het laden en herladen namelijk). Filmpjes kan ik eigenlijk niet meer bekijken op Facebook via de laptop en regelmatig kan ik niet eens reageren. Op de phone kom ik er wel goed op, maar daar kan ik alleen amper filmpjes laden. Nu viel mij vorige week ineens op dat als ik dan op 4G zit ik ineens wel weer alle filmpjes kan zien op mijn phone en ook laad hij dan filmpjes van de app ineens snel en stuk beter.
Het bijzondere is dat ik dus wel gewoon via laptop en phone met de wifi kan Netflixen en op youtube filmpjes kan kijken. Ook kan ik nog steeds prima op de laptop op een bepaalde site komen en aan de gang gaan, waarvan ik weet dat daar een goede wifi verbinding voor nodig is (anders lig ik daar binnen no time uit namelijk). En ik gewoon alle streepjes vol heb bij beide wifi's, dus op de laptop en op de phone. Het gaat dus voornamelijk alleen om facebook en whatsapp. Oh ja, merk ook dat iets downloaden (een app of dergelijke) via de wifi op de phone ook amper nog gaat...
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? En misschien een site of iets waar ik dit probleem zou kunnen oplossen? Ik kom er gewoon niet uit als ik er op zoek op google bv.