Van 2008-2017 had ik een Dyson waarmee ik heerlijk kon stofzuigen in een vrij grote jaren 30 woning (stofnest). Ik was een gelukkig mens. Toen ik in 2017 niet meer zo gelukkig was met mijn vriend (inmiddels ex), liet ik de Dyson achter.
Paar jaren verder. In 2019 kochten mijn man en ik een boerderij. Mijn oude Miele Cat & Dog overleed en we moesten wat anders. Aangezien ik stofzuig, deed ik een vreugdedansje terwijl ik ‘Dyson’ riep.
Echt vraag me niet waar het mis ging, maar mijn schoonfamilie was nogal volhardend en nu zit ik met misbaksel James opgescheept:

James is 50 minuten horror als ik het hele huis doe. Ik haat James, want James heeft maar 1 taak en die voert hij niet naar behoren uit. Met andere woorden: hij zuigt slécht!
Er is maar 1 voordeel aan James (met z’n irritante oogjes): zijn snoer is 9 meter lang en dat is een feestje (ons huis is 20 meter lang dus ik hoef maar twee stopcontacten te gebruiken). Maar dat ene pluspunt zou ik zo overboord gooien als ik zou verbeteren op zuigkracht. Oh stiekem heeft hij nog een pluspunt: een übergrote opvangzak (dus ik hoef niet elke twee weken te wisselen). Maar man man man wat een waardeloos ding.
Lang verhaal kort: ik wil Dyson. Ik ben dus bekend met dit type (niet deze maar een wat oudere zeg maar):

Alleen hoor ik steeds vaker dat de Dyson van nu niet meer de kwaliteit heeft van vroeger.
Én mijn man zegt (kan goed geklets zijn hoor!) dat alle stofzuigers naar beneden zijn in zuigkracht (wettelijke verplichting beter voor milieu enzo).
Wie weet dé stofzuiger voor ons huis?
- boerderij
-veel zand en vlas in huis gelopen óndanks matten
-gietvloer (horror)
(En is Dyson echt zo ruk geworden?)

en hij maakt een godsklere herrie maar zuigt álles altijd
en houdt het nu al 3 jaar uit en dat is een godswonder in dit huishouden haha