Weer een broeken-topic..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Weer een broeken-topic..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-21 19:32

Ja ja. Is er weer 1 :').
Maar wát een drama is het om fatsoenlijke broeken te vinden..

Ik ben 1,82 lang waardoor ik altijd lengtemaat 34 of 36 nodig ben. Ook heb ik best stevige bovenbenen en een kont.

Ik draag áltijd Only-broeken. Ik vind ze fijn zitten, passen goed en zijn niet te duur. Maar helaas zijn dat ook geen broeken die het maanden uithouden bij mij.. Aangezien ik stevige bovenbenen heb, schuurt de binnenkant van de broek de hele tijd tegen elkaar aan waardoor het dus megasnel slijt..
Vanaf volgende maand ga ik weer werken in een winkel waardoor ik de hele dag loop. Hierdoor ben ik opzoek naar een ander merk broeken wat het langer volhoud.

Iemand die fijne merken weet, en dus geschikt zijn voor mensen met mijn bouw? :') En dus ook met lengtematen. Geen high of low waist, maar liever de 'normale' :D
Liefst geen dure broeken.. Ik hou er niet zo van om €80 te betalen per broek _O-

iirrssjjee

Berichten: 5938
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 19:38

Ik had een goede van The Sting, maar die verkopen ze niet meer ;( Echt super balen! Waren 50 euro en dus ook goed te betalen! Nu heb ik ze van Pimkie van Zalando! Die gaan tot nu toe best lang mee voor de prijs!

https://www.zalando.nl/pimkie-jeans-ski ... 2-k11.html

Ik heb overigens niet het probleem met lengte, maar wel met stevige bovenbenen en billen!

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16240
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 19:50

Ik ken je probleem. Ik droeg ook alleen maar Onlybroeken. Sinds kort dit merk en ben hier ook erg tevreden over! JDY Denim heet het. Broeken zijn ook niet megaduur. Ik ben zelf helaas van maar 28/34 naar 31/34 gegaan maar ze zitten heerlijk en zijn ook nog iets stretchy zijn.

Catfish

Berichten: 108
Geregistreerd: 06-02-13

Re: Weer een broeken-topic..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 20:02

Ik draag graag een L-maat van John Baner van bonprix. Ze kosten 20 euro. Enige nadeel is wel dat ik twee kleuren heb en de lichte loopt veel sneller uit dan de donkere, waardoor de donkere soms wat te strak zit. Ik heb ze een paar jaar geleden gekocht en inmiddels zijn ze wel aan vervanging toe. Maar gaan dus best lang mee. Ik ben niet extreem lang met 1.77, maar ik heb lange benen en armen voor m'n lengte en ook een paar stevige bovenbenen. Ik draag lengtemaat 34 en soms zelfs 36.

office
Berichten: 803
Geregistreerd: 24-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 20:16

Hoi ik ben ook lang en koop spijker broeken gewoon bij c ena die hebben lengte maten .Fijne zachte jeans stof ik ben er tevreden over .

inkepink

Berichten: 3164
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: randje van twente

Re: Weer een broeken-topic..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 20:47

red button?

ik heb overigens tegenovergesteld probleem, korte pootjes (lengte 28 of max 30) maar ook stevige bovenbenen en bips.

bonprix zit mijn in de K maat ook prima en gaan inderdaad best lang mee

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-21 20:52

Dankjullie! Ik ga ze eens bekijken! :D

@Maureen
Stetchy is wel fijn inderdaad! Ik keek bij de Onlybroeken ook altijd naar het materiaal, want ik wist precies wat fijn zat _O-
Maar heb een broek in April gekocht die nu al weer kapot is, en dat is gewoon super zonde..

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 20:55

Ik zweer bij G-Star broeken en dan het type Lynn skinny. Ik heb deze al jaren in maat 33-34 en deze zitten voor mij gewoon het fijnste. Ze zijn mooi lang en qua pasvorm zitten deze ook het beste. Heb ook vrij stevige benen.

De super skinny's hebben een wat dunnere stof, maar de gewone Lynn skinny broeken zijn van een stevigere stof.

Ze zijn rond de 100 a 130 euro, maar op Zalando zijn er eigenlijk altijd wel aanbiedingen waardoor ik ze meestal koop voor tussen de 50 en de 80 euro. Meer geef ik er echt niet aan uit.

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Re: Weer een broeken-topic..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-21 21:11

@iirrssjjee
Pimkie heeft geen lengtematen zie ik. Vaak is het dan de gewone lengte 32 en die is echt te kort voor mij..

@Annem84
Zalando heeft nu helaas niks in mijn maat in de aanbieding! Maar ik ga hem onthouden.


Heb nu wel een JDY Denim in m'n mandje en ga nog eens verder kijken op Zalando! Ga maar gewoon verschillende merken bestellen denk ik..

marley93

Berichten: 6037
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 21:36

Heeft MAC geen fijne broeken voor je? Die hebben volgens de site t/m lengtemaat 36.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16240
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Weer een broeken-topic..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 21:38

Ik ben benieuwd wat je van de JDY broeken vindt xPearl! Sidenote: de zwarte broeken kunnen wat chemisch ruiken maar na een paar keer wassen, ruik je dat niet meer ;)

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Re: Weer een broeken-topic..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-21 21:44

Iemand bekend met Noisy May? Zie ik ook veel voorbij komen op Zalando

Melia
Berichten: 9846
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 21:45

Hier ook altijd Gstar broeken. Fantastisch en gaan bij mij gerust 5 jaar mee. Kost wat, maar als je het qua jaren bekijkt, dan dus bijna niets..

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Re: Weer een broeken-topic..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-21 22:01

Ik heb bij Zalando een JDY, Noise May en een Vero Moda broek besteld! Die 3 kwamen ook veel naar voren als ik ging filteren :D

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16240
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Weer een broeken-topic..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 22:01

Leuk! Laat even weten hoe ze zitten! Misschien kan ik zelf dan ook nog naar die merken kijken.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 22:49

xPearl schreef:
Iemand bekend met Noisy May? Zie ik ook veel voorbij komen op Zalando



Ik heb deze en draag geen andere meer, zitten heerlijk en mooi. Blijven bij mij ook lang heel en voor die prijs al helemaal een aanrader

Eleionomae

Berichten: 19599
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 14:25

xPearl schreef:
Iemand bekend met Noisy May? Zie ik ook veel voorbij komen op Zalando


Ik ben 176, en ik zweer bij de hogere modellen van noisy may

Noisy May, JDY, only, object, vero moda, Vila etc. het hoort allemaal bij elkaar

LoveWithJoy
Berichten: 199
Geregistreerd: 09-02-21
Woonplaats: Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 14:44

xPearl schreef:
Ja ja. Is er weer 1 :').
Maar wát een drama is het om fatsoenlijke broeken te vinden..

Ik ben 1,82 lang waardoor ik altijd lengtemaat 34 of 36 nodig ben. Ook heb ik best stevige bovenbenen en een kont.

Ik draag áltijd Only-broeken. Ik vind ze fijn zitten, passen goed en zijn niet te duur. Maar helaas zijn dat ook geen broeken die het maanden uithouden bij mij.. Aangezien ik stevige bovenbenen heb, schuurt de binnenkant van de broek de hele tijd tegen elkaar aan waardoor het dus megasnel slijt..
Vanaf volgende maand ga ik weer werken in een winkel waardoor ik de hele dag loop. Hierdoor ben ik opzoek naar een ander merk broeken wat het langer volhoud.

Iemand die fijne merken weet, en dus geschikt zijn voor mensen met mijn bouw? :') En dus ook met lengtematen. Geen high of low waist, maar liever de 'normale' :D
Liefst geen dure broeken.. Ik hou er niet zo van om €80 te betalen per broek _O-


Ik ben fan van de jeans broeken van Vero Moda. Die hebben ook lengtematen (heb zelf ook 34 / 36 qua lengte) en ook voor de brede bovenbenen. (hier hetzelfde haha)
Ben meestal €39 euro per broek kwijt en ze zijn ook stretchie!

jiehaaa

Berichten: 5070
Geregistreerd: 28-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 15:21

Ik heb dezelfde ervaring met de Only broeken als jij, ze slijten supersnel, soms doe ik er nog geen 3 maanden mee… de enige reden dat ik ze heel soms nog koop is inderdaad vanwege de lengtematen, en omdat ze wel heel fijn zitten. Maar ik heb nu twee goede alternatieven gevonden.

De eerste is BestSecret. Dat is een Duitse webshop met heel veel merken, flink afgeprijsd. Toevallig vanmorgen nog wat jeans uitgezocht, onder de 30 euro, terwijl sommigen normaal ruim boven de 100 euro zouden kosten. Het nadeel is dat je een invite nodig hebt om daar te kunnen shoppen, het voordeel is dat ik die voor je heb als je het wil uitproberen (en ik heb er nog een paar, dus enkele andere liefhebbers kan ik ook voorzien, stuur dan maar een PB).

De tweede tip die ik heb is aanmelden bij Zalando Lounge, dus niet de gewone Zalando webshop. Ook daar komen hele mooie aanbiedingen voorbij waardoor de duurdere broeken ineens een stuk aantrekkelijker worden om uit te proberen. Je moet er wel vaak op tijd bij zijn, maar aan dat systeem raak je snel genoeg gewend. Hier heb je geen invite voor nodig.

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 15:50

office schreef:
Hoi ik ben ook lang en koop spijker broeken gewoon bij c ena die hebben lengte maten .Fijne zachte jeans stof ik ben er tevreden over .


Ik ben ook wel fan geworden van C&A broeken, maar alleen van clockhouse.
Ze hebben ook bij sommige modellen lengte maten. En gemiddeld maar 20 euro.

Popstra
Berichten: 13766
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Weer een broeken-topic..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 16:29

Levi’s vind ik altijd nog erg goede spijkerbroeken en die hebben veel keus in lengte maten en veel keus in modellen.
Een goede spijkerbroek kost wel rond de 100€ maar heb dat er zeker wel voor over want gaan erg lang mee.

Maeve
Berichten: 1871
Geregistreerd: 12-06-09

Re: Weer een broeken-topic..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 17:03

Ik ben 1.90 en draag lengtemaat 36 of 38. Sinds ik normale kledingwinkels over sla en gewoon naar zaken voor lange mensen ga heb ik ineens broeken te veel en een winterjas die past.
In Apeldoorn zit een hele fijne, House of Tall. Succes!

Nielojram

Berichten: 7805
Geregistreerd: 14-02-02

Re: Weer een broeken-topic..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 19:30

Mijn stevige dijen hebben zowaar 6 maanden de LTB jeans, skinny ( de wens is de vader van de gedachte) overleefd..

Eva_de_Beer

Berichten: 185
Geregistreerd: 30-11-20
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 19:56

Iemand nog goede tips voor mij?

Ik ben 1.80 met korte pootjes, heupen op het dikste punt 118 cm, taille 74 cm. Zelfs de curvy-broeken gaan meestal niet uit van zo'n groot verschil := Het is bij mij of nauwelijks over de heupen te krijgen, of je kijkt bij mijn taille zo de rest van mijn broek in omdat ie daar zo wijd is :+ Heb een ongelofelijke hekel aan stretch, het liefst minimaal 95% katoen.

jiehaaa

Berichten: 5070
Geregistreerd: 28-08-05

Re: Weer een broeken-topic..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 20:22

Misschien high waist mom jeans? Dan is de taille smaller en rondom de billen en bovenbenen ruimer. En dan misschien nog een 7/8 lengte als je relatief korte benen hebt.