Ik heb sinds zondagavond een beetje zeurende kiespijn, maar het viel nog mee, dus dacht kijk het wel eventjes aan. Sinds gisteren constant behoorlijke pijn. Gelijk begonnen met ibuprofen.

Vanochtend direct de tandarts gebeld en kon gelijk terecht. Foto gemaakt, alles nagekeken en testjes gedaan. Ze kon niets geks zien behalve 1 wat slechtere oude vulling onder verdoving laten boren en vullen.
Zat ik in de auto terug begon de helse pijn weer, ik kom wel janken. Dus lijkt toch niet van die kies te komen. Verder zag alles er netjes uit en geen gekke dingen....
Nu inmiddels midden in de nacht zit ik met helse pijn. Slik de maximale dosis ibuprofen en het helpt niet. Mijn hele onderkaak doet pijn, en kan de pijn ook niet aanwijzen. Ik heb geen flauw idee bij welke kies het vandaan komt. Ik heb overigens ook erge pijn bij koud drinken. Wellicht mijn tandvlees maar lijkt me ook weer gek dat, dat zoveel pijnklachten geeft.
Iemand die hetzelfde heeft meegemaakt? Of iemand die tips heeft? Mijn tandarts weet het verder eigenlijk ook niet. Ik ga morgen wel maar weer bellen of eventueel de dienstdoende tandarts....