Dat doe ik dus nog steeds wel met winkels, maar eigenlijk meestal alleen met online shops. Nu zijn wij hard op zoek naar een mooie tuinset[ [HTT] WAAROM bijna alleen maar zwarte/grijze tuinmeubels?! ] maar aangezien ik een nogal specifieke smaak heb, is het lastig om wat te vinden. Nu kwam ik al een paar keer Fonteyn tegen in Uddel. De site ziet er goed uit en ze hebben echt veel mooie dingen. Dus een bezoekje aan de winkel stond al in de planning. Ik had er zoooooveel zin in!!!
Toen ik ze vanmorgen opzocht op facebook, zag ik bij een post een negatieve reactie staan. Dus bedacht ik me om hun naam ook even door de zoeker te halen. Toen er bij de zoektips al 'Fonteyn radar' kwam te staan, wist ik eigenlijk al genoeg
Via trustpilot las ik vervolgens dat het een waardeloos bedrijf is wanneer je de klantenservice nodig hebt, of dat je mazzel moet hebben dat het wel goed gaat.
Ik zit nog steeds in dubio om wel te gaan kijken, maar ik ben zo bang dat je wat moois aanschaft en dat het dan mis loopt. Dus dat moet ik nog even verwerken
Hoe is dat bij jullie? Gebruiken jullie wel eens sites als trustpilot? Ik ben erg blij met dit soort sites.