Online kleding kopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Domiinique

Online kleding kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-21 16:15

Ondanks dat de winkels weer open zijn ga ik niet graag naar de stad om kleding te halen. Doe ik dit wel dan pas ik het alsnog thuis om het daarna eventueel in de winkel weer retour te brengen.
Echter moet ik zo langzaamaan weer wat zomer kleding hebben maar nu loop ik tegen het probleem aan dat ik geen flauw idee heb waar ik moet kijken.
Ik ben op zoek naar voornamelijk websites die kleding verkopen voor jonge dames met een maatje meer. Ik ben niet heel lang (1,65) maar heb wel stevige benen, een kont en een wat dikkere buik.
De kleding moet dus geschikt zijn voor bovenstaande persoon. Het gaat voornamelijk om shirts maar goede broeken zijn ook fijn.

Kortom, wat zijn leuke websites om kleding te kopen?

L_iek

Re: Online kleding kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 16:18

Ik vind dat ze bij Costes echt super leuke kleding hebben. Meeste kleding stukken gaan tot xxl.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 16:22

Mostwanted, Asos, Vinted (Tweedehands), Zalando, jewellery, noun (zwolle), Spotted / sassy Zwolle, C&A, Miss Etam, WE, Only, Vera Moda, Na-KD.

Vind persoonlijk Asos, Vinted, Na-KD fijn. :j

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 16:23

Ik ben een echte Asos shopper. Helemaal sinds ze dus Asos Marketplace hebben voor leuke tweedehandsjes. :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 16:25

Hiraeth schreef:
Ik ben een echte Asos shopper. Helemaal sinds ze dus Asos Marketplace hebben voor leuke tweedehandsjes. :D

Wat doe jij mij aan???

Miekje23

Re: Online kleding kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 16:34

Bonprix.nl, maar bij jullie zit Sandra boetiek. Zowel online als in de winkel. Erg leuke zaak. Kan er goed slagen met mmen buikje en stevige benen

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 08:30

Ik heb dit topic verplaatst naar [LZP] Leven zonder paarden, omdat het daar beter past. :)