Alternatief voor Spanx!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Alternatief voor Spanx!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-21 10:28

Ik droeg vroeger en vorig jaar altijd Spanx, de oncore variant want na 10000 broekjes gepast te hebben is Spanx imo gewoon echt de nr 1!

Ik vind het van de zomer fijn om een broekje onder m'n rokje te hebben, gewoon om mezelf ook te dekken voor lompe momenten zoals opstaan van een picknick tafel :')

Ik ben nu 49 kilo afgevallen dus ik heb wat los vel op mn buik en benen maar er hoeft absoluut geen 80 euro dure Spanx meer overheen + maat S is me te groot en Spanx gaat niet kleiner.
https://www.zalando.nl/spanx-oncore-hip ... o-q11.html

Voordat ik weer een fortuin ga uitgeven en teleurgesteld wordt:

Ik zoek een broekje die hoog is (zodat ie onder m'n bh bandje kan)
Iets corrigeert, want heb tenslotte iets los vel) maar die vooral niet oprolt! Spanx deed dit nooit, de alternatieven altijd.. kan ook aan mijn benen hebben gelegen toen maar ik hoor graag jullie tips! Zou overigens fijn zijn als t merk XS beschikbaar heeft!

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 10:46

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 13:29

Oh respect! Zoveel afgevallen, wat knap! Hoe dan?

Heb je nog wel zo’n broekje nodig dan? Kan je niet een gewoon corrigerend broekje van de Hema hebben nu? Mijn ervaring is dat die hoge dingen altijd omrollen.

_Friemel

Re: Alternatief voor Spanx!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-21 15:49

Ik heb een gastric bypass gehad! en nodig.. tjah na 50 kilo eraf is t niet zo strak meer allemaal, probleem met halve broekjes is dat je ze ziet zitten, ik draag strakke kokerjurken en rokken en ze moeten dus heel hoog zijn :j

zonnebloem18

Re: Alternatief voor Spanx!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 18:53

Als je bang bent voor het omlaag rollen is een shapesuit dan niet een idee, die blijft sowieso netjes zitten.