Hulp met Fusion 360

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Hulp met Fusion 360

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-21 20:46

Volgens de zoekmachine is er nog geen topic over fusion 360. Altijd handig om een plek te hebben voor vragen en tips voor dit programma.

Dan trap ik af met een vraag. Ik probeer een veer te maken (van een vogel). Ik heb een afbeelding over getrokken en dat wil ik nu extruden. Maar nadat ik dat gedaan heb verdwijnt de vorm uit beeld en blijft er alleen een verticale streep over. Ik heb een nieuwe body aan gemaakt en de zichtbaarheid staat aan. Iemand enig idee wat er fout gaat?

8nnemiek

Re: Hulp met Fusion 360

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 07:05

Ik volg mee :j Fusion 360 is een fijn programma. Alleen jammer dat het niet meer werkt op mijn oude mac.

Ik denk dat je de extrude in de verkeerde richting hebt gedaan. Ik kan Fusion nu even niet openen op mijn macbook (die moet nl ook eerst geupgrade worden naar de nieuwste versie), maar volgens mij kun je een as of vlak kiezen voor de extrude.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-21 08:36

Ik ben even helemaal opnieuw begonnen met overtrekken en nu ging het wel in een keer goed. Dus mogelijk ergens een onmogelijke lijn getekend?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 12:53

Fijn dat het nu wel goed ging :D

Ik kreeg van de professional hier nog te horen dat je ook een lijn kan krijgen als je per ongeluk alleen een los punt selecteert in plaats van een vlak, en dat punt extrudeert. Klonk ook wel logisch :D Maar fijn dat het al gelukt is!