Cdkeys foutmelding bij aankoop, iemand ervaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Cdkeys foutmelding bij aankoop, iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 16:24

Zijn hier meer mensen die (regelmatig) via cdkeys.com kopen?
Ik zit in het Red Dead Redemption II topic en daar waren goede ervaringen met dit soort sites, ik heb er enkele bekeken en besloten het spel te kopen via cdkeys omdat deze voor mij het beste aanvoelde.

En nu heb ik dus een probleem -O-
Ik heb het spel betaald met Paypal, alles ging heel logisch en netjes. Inloggen op Paypal, ik moest een extra code ingeven omdat ik met 2 verschillende e-mailadressen werk, allemaal heel top. Order ging netjes door en in plaats van mijn key om te kunnen spelen kreeg ik dit:

Citaat:
We regret that we are unable to process your order. We are not able to tell you specifically why the order failed, but it could be due to one or more of the following reasons:

We are unable to confirm your payment
The code you are purchasing is region-restricted
A technical error occurred while completing the transaction

As your order was not processed or it may appear as ‘pending’ or ‘rejected’– the authorised amount held from your account will be released. You might receive a notification from your bank that an amount has been deducted from your account. However, please note that the amount is only an ‘authorisation hold’ and will be automatically credited back to your account. Depending on your card issuer, said amount will be available to you shortly or may take a couple of days. Please don’t contact our support desk as this process is automatic as the transaction was not successful.

Should you wish to try purchasing from CDKeys again we recommend using a different card or payment method. Apologies for any inconvenience caused.

The CDKeys.com team

Kent iemand dit probleem? Ik heb geen idee waar het aan kan liggen (zij blijkbaar ook niet) en ik durf niet opnieuw te kopen. Het geld is nog niet van mijn rekening maar weet niet of dat nog gaat volgen of niet. Het spel zelf was gewoon voor pc, worldwide, dus daar zou het probleem niet mogen zitten.

Heb hun support gecontacteerd, maar in afwachting daarvan zijn hier misschien ook mensen met ervaring? Ligt dit aan Paypal zelf? Aan het feit dat ik geen saldo op mijn Paypal heb staan (heb een bankrekening gekoppeld, daar staat wel geld op)? Iets anders?

Ik baal er wel van, keek er echt naar uit om even een paar uur in het spel te duiken.. krijg ik dit .. ben ik een paar uur bezig met het uitzoeken wat er mis ging -O-

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 17:08

Omdat dit topic beter past op HTT ga ik het daar naartoe verplaatsen.

ENT --> HTT

MacavityL

Re: Cdkeys foutmelding bij aankoop, iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 08:40

De aankoop is niet gelukt en ze raden een andere betaalmethode aan. Je zou bijv met een credit card kunnen proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 08:46

Dank je, zo ver was ik inderdaad geraakt.
Heb via support nog andere opties gehad om te proberen, alles geprobeerd maar niks werkt. Heb nu 3 aankopen die mislukt zijn ... toen heb ik opgegeven (kreeg zelfs van Paypal bericht dat er verdachte transacties aan het gebeuren waren :') ). Ik heb geen creditcard dus als het niet met Paypal kan (wat gewoon als betalingsmanier op hun site staat, en ook helemaal prima werkte) dan houdt het op. Support weet het ook niet meer ..