Ik merk dat ik helemaal los ga wat betreft die reveal, dus heb mezelf dit meubel-project aangedaan om me daar op te focussen, zodat ik even kan ophouden met speelmatten en ballenbaden kopen e.d.
Het idee is dus om de meubeltjes op te knappen, en ze een persoonlijk tintje te geven.
Ik dacht zelf aan pastel-tinten. Of het nou een jongen of meisje is (wat we nog niet weten), ik ga er van uit dat het kind sociaal aangelegd zal zijn en vriendjes en vriendinnetjes zal krijgen, dus ik kan eigenlijk wel alle kanten uit qua kleuren. Ouders to be hebben een keuken met tegeltjes in alle kleuren, dus daar moet ik ook niet echt naar kijken.
Ook wil ik met silhouetten gaan werken. Disney of Harry Potter. Daar heb ik al een aantal leuke voorbeelden van gevonden. Ik weet alleen nog niet goed of ik deze wil schilderen of spuiten (wat ik zelf kan) of in het hout wil laten branden (wat één van mijn vriendinnen erg goed kan). De stoeltjes zou ik dan van een mdf-plaat voorzien waar nu de spijlen nog zitten.

Maar - hoe pak ik dat opknapwerk juist aan?
Ik ga er van uit dat ik de boel eerst helemaal moet opschuren, dan een laag primer, en dan de verf? Heb ik dat juist zo?
Iemand nog leuke ideetjes wat ik nog meer kan doen om deze meubeltjes een leuk 2de leven te geven?
Het lijkt me leuker om iets van afbeeldingen te doen die een beetje passen bij een kindje dat nog in de buik zit t/m de leeftijd waarop deze meubeltjes gebruikt worden