Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

verootjoo schreef:Reclames doorspoelen is overal uitgezet... mag niet meer.
Begin maar vast met huilen, deed ik ook toen ik het hoorde
Omdat wij een hekel hebben aan reclame kijken we nu alleen nog maar via NLziet en Videoland, dan kan je achteraf kijken zonder reclame en sommige programma’s vooruit kijken zonder reclame.
Independence schreef:verootjoo schreef:Reclames doorspoelen is overal uitgezet... mag niet meer.
Begin maar vast met huilen, deed ik ook toen ik het hoorde
Omdat wij een hekel hebben aan reclame kijken we nu alleen nog maar via NLziet en Videoland, dan kan je achteraf kijken zonder reclame en sommige programma’s vooruit kijken zonder reclame.
Maar met ziggo kan dat dus wel. Als je dan pauzeert, neemt hij het gewoon lokaal op. Dan kan je later doorspoelen. Via delta wordt het niet in dit kastje opgenomen, maar ergens waar iedereen er bij kan. En dan kun je dus enkel bij bepaalde zenders doorspoelen
Lizz schreef:Ik doe het altijd zo:
- Programma opnemen
- ondertussen iets anders kijken of iets anders doen
- 10/20 minuten later mijn opgenomen programma gaan kijken
- reclames doorspoelen
Kan dit niet meer met nieuw kastje?
chanicha schreef:Ik zit bij KPN en nadat hij op pauze heeft gestaan spoel ik de reclame gewoon door, hier ook een gruwelijke hekel aan![]()
Alleen bij een programma terugkijken gaat het niet dus dat doe ik nooit.
Lizz schreef:Ik doe het altijd zo:
- Programma opnemen
- reclames doorspoelen
verootjoo schreef:Lizz schreef:Ik doe het altijd zo:
- Programma opnemen
- reclames doorspoelen
Nee, zoals in deze beide quotes beschreven staat kan dus niet meer als je een nieuw abonnement hebt genomen. Volgens mij is deze regel in 2020 ingegaan. Dat vertelden ze bij t-mobile. Ze mogen het ook niet meer aanbieden.
Het is voor ons de reden dat we het kastje eruit hebben gedaan en nu alles via apps kijken, er komt steeds meer en langer reclame en dat vinden wij gruwelijk irritant.chanicha schreef:Ik zit bij KPN en nadat hij op pauze heeft gestaan spoel ik de reclame gewoon door, hier ook een gruwelijke hekel aan![]()
Alleen bij een programma terugkijken gaat het niet dus dat doe ik nooit.
Independence schreef:@Lizz
https://www.klacht.nl/product-slecht/#: ... tenservice.
Hier bijvoorbeeld. Maar google eens op doorspoelen delta en je vind allerlei van dit soort berichten.