Even wat vraagjes aan jullie.
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Heel lang uitgesteld, heb eigenlijk niet veel veel budget over voor een nieuwe laptop aangezien ik hem nu ook niet gebruik. Maar het wel handig is om er eentje te hebben. Het probleem is dat ik 2 keer een goede dure laptop heb gekocht, uit de winkel , helemaal goed voorgelicht wat ik wilde (snel!) Maar helaas. Vanaf het begin is mijn huidige laptop (en die daarvoor ) traag. Nooit snel geweest, terwijl ik er amper wat op heb staan. Dus die ligt nu 5 jaar te verstoffen in de kast en heel af en toe er uit gehaald voor een dvdtje.
Nu heb ik op mijn werk in het team een chromebook. Zo super snel,je klapt hem open en je zit op internet. Binnen 1 seconde zit je op de site die je nodig hebt.
En het voordeel, ze zijn niet zo duur. Want ik hoef er niet zoveel mee, eigenlijk alleen stiekem photoshop. Maar via Google krijg ik verschillende antwoorden. Kan je op een chromebook photoshop zetten? Zo ja,kan je ook je harde schijf met je foto's aan je Chromebook verbinden?
Ik hoor het graag