Zodat de betaling rechtstreeks van je bank komt als je Paypal-balans leeg is?
Ik heb al jaren een Paypal-account, betaal er sporadisch dingen mee en sinds een tijdje heb ik een maandelijks abonnement op een app die ik zeer regelmatig gebruik. Altijd gewoon met mijn Paypal-balans gewerkt, zelf geld erop zetten zodra nodig etc.
Maar nu wil ik graag een ander maandelijks abonnement nemen, alleen werkt dat niet met de balans. De site vereist dat je een creditcard of een bankrekening gekoppeld hebt, zodat ze rechtstreeks daar vanaf kunnen halen als je balans leeg zou zijn (wat hier nooit gebeurd, want ik hou alles in de gaten, maar dan lukt het dus niet).
Ik heb dit nooit willen doen omdat ik het graag gescheiden hou, en zelf controle heb hoeveel geld erop staat. Ook omdat ik niet goed weet hoe veilig het allemaal is als ze rechtstreeks aan je bankrekening kunnen. Een creditcard heb ik niet, dus die optie valt sowieso al af. Vandaar de vraag of er mensen hier hun bankrekening rechtstreeks gekoppeld hebben. Is het veilig? Waar kan je op letten? Heb je al eens wat meegemaakt? Etc.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen