Maar nu, mijn man is een beetje terughoudend over het gebruik van pc. En ik ben dus even op zoek naar ervaringen van anderen. Ik heb bedrijf XXL direct gevonden wat op zich wel goed klinkt. Die hebben kant en klare daken van 2,5 mt X 6 mtr voor ong €610.- Deze hebben 10 jaar garantie en zijn uv werend.
Mijn man is bang dat het er niet mooi uit ziet, maar ik ben daar niet zo bang voor want ik wil dit maken:
Dit vind ik heel mooi, ik kan neit helemaal zien of het bamboe of wilgentakken of iets anders is, maar ik wil takken van deze grootte.

Waar onze overkapping voornamelijk op wordt geïnspireerd. We gebruiken dus ook boomstammen zoals hier. Of het lukt om boomstammen als balklaag te gebruiken, wordt wel heel lastig. Maar dat zou ik wel het mooiste vinden.

Ik wil dus het licht van de eerste foto combineren met de steunbalken van de tweede foto. Even voor jullie beeldvorming
Daarnaast is hij bang dat het heel veel herrie maakt als het regent, maar dat vind ik juist wel lachen

Dus ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen en ideeën over het gebruik van polycarbonaat of iets anders. Het hoefde van mij eigenlijk niet helemaal uit lichtdoorlatende panelen te bestaan, maar om en om of deels brengt volgens mijn man nog meer werk met zich mee