Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DemDeempel schreef:Met een jong kind kan ik mij voorstellen dat zo'n lange wachttijd extra negatieve lading aan het testen geeft wat jammer is.
Ik had ook maar 6 auto's voor mij, ik denk dat het deels aan de tijd lag dat je ging. Na werk, het is in de avond ook drukker in de supermarkten hier in de buurt.
Ik moest mij ook aanmelden voor een tijd, alle tijden waren 2 minuten na elkaar. Had jij toevallig een teststraat waar je je niet hoefde aan te melden?
Morrie schreef:ik reed van de week langs de teststraat en er was helemaal niets te doen, gewoon overdag, om een uur of 12, door de week, bij de vaccinatie lokatie was ook niks te doen, de verkeersregelaars zaten te chillen op een bankje verderop
Storm schreef:DemDeempel schreef:Met een jong kind kan ik mij voorstellen dat zo'n lange wachttijd extra negatieve lading aan het testen geeft wat jammer is.
Ik had ook maar 6 auto's voor mij, ik denk dat het deels aan de tijd lag dat je ging. Na werk, het is in de avond ook drukker in de supermarkten hier in de buurt.
Ik moest mij ook aanmelden voor een tijd, alle tijden waren 2 minuten na elkaar. Had jij toevallig een teststraat waar je je niet hoefde aan te melden?
Ik had vooraf gebeld en kon om 19:45 terecht. Ik was iets te vroeg maar we reden pas om 20:20 weer weg. Het was ook nog verschrikkelijk druk toen we wegreden, er stond een nog langere file dan voordat wij er waren.
Maar gelukkig lees ik dat dit niet de normale manier is.
Boheme schreef:Morrie schreef:ik reed van de week langs de teststraat en er was helemaal niets te doen, gewoon overdag, om een uur of 12, door de week, bij de vaccinatie lokatie was ook niks te doen, de verkeersregelaars zaten te chillen op een bankje verderop
Huizen zeker,die loopt nog niet helemaal goed omdat mensen het moeilijk te bereiken vinden , bij ons is het redelijk druk een goede doorloop van 8 tot 8..
DemDeempel schreef:De file naar Zuid Frankrijk neemt doorgaans langere wachttijden met zich mee en daar maken ouders zich ook niet druk over.Met een jong kind kan ik mij voorstellen dat zo'n lange wachttijd extra negatieve lading aan het testen geeft wat jammer is.

Mkango schreef:DemDeempel schreef:De file naar Zuid Frankrijk neemt doorgaans langere wachttijden met zich mee en daar maken ouders zich ook niet druk over.Met een jong kind kan ik mij voorstellen dat zo'n lange wachttijd extra negatieve lading aan het testen geeft wat jammer is.
Ik heb bij mijn test een paar maanden geleden ook wat langer moeten wachten. Such is life, soms zit het mee, soms zit het tegen. Volgende keer neem ik voor de zekerheid een boek mee.
jowien schreef:Testuitslag kind komt per telefoon, ook als je kind digi-D heeft.
Ik had speciaal hiervoor voor mijn kinderen een eigen digi-D geregeld, maar de uitslag staat er pas op na het telefoontje (en dat duurde bijna 48 uur).
Helaas...