Hi. Mijn familie woont in België en ik zou daar graag binnekort heenreizen (na de lockdown, maar wil het alvast uitzoeken). Nu heb ik gratis reizen in NL en ik vraag me af hoe ik het goedkoopste zou kunnen reizen. Ik heb gezien dat heen en terug vanaf Antwerpen-de locatie waar ik heen moet 13,20 is dus dat is niet veel. Maar ik vraag me af hoe ik vanaf Breda-Antwerpen zou moeten betalen en hoeveel dit is. Ik kan dit nergens vinden.
Zijn er Belgen op bokt die hier misschien verstand van hebben? Of een goedkopere weg weten?
Traject Breda-Antwerpen ligt afhankelijk van het tijdstip waarop je reist rond de 15 Euro enkele reis.
Michelle_
Geplaatst: 23-03-21 08:28
Er is ook een bus die van Breda centraal naar Antwerpen rijd ( lijn 19 van Connexxion ) Ik weet alleen niet hoeveel dit kost als je gratis reizen hebt.
Urielle
Geplaatst: 23-03-21 10:45
Urielle schreef:
Traject Breda-Antwerpen ligt afhankelijk van het tijdstip waarop je reist rond de 15 Euro enkele reis.
Ik zie nu dat je gratis reizen hebt en zou dan pas vanaf Roosendaal betalen.
Ekeif96
Geplaatst: 23-03-21 11:15
Je kan bij NS International een retour ticket kopen en daarbij aanvinken dat je 100% korting hebt in NL. Bij het plannen van de reis zie je dan de prijs van je ticket (en dus de prijs van je ticket voor het niet NL-deel van je reis).