Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maik79 schreef:Ingevuld.
Ik ben wel benieuwd waarom je wilt weten of ik paarden als familie zie? In de eerste plaats vind ik dat nogal een vraag die je op meerdere manieren uit kunt leggen. In de tweede plaats vroeg ik me af wat dat toevoegt aan een onderzoek naar paardenvoeding en was ik er bijna op afgehaakt.
Brainless schreef:Ik mis de mogelijkheid om leeftijd en type paard in te vullen en nav dat paard alles in te vullen.
Ik heb er nu 2 staan en die voer ik totaal anders.
De 1 is een shet die ik zo sober mogelijk voer.. dus zo laag mogelijk zetmeel/suiker/eiwitten.
De ander is een ouder paardje die niet zo makkelijk aankomt en die krijgt juist veel eiwitrijker eten en let ik niet zo op suikers.
Babootje schreef:Ik heb je enquete ingevuld en ben benieuwd naar het resultaat.
Ik begreep de vraag over familie ten delen. Misschien gaan we het verband leggen als de de uitkomsten van de enquete in samenhang zien. Dus benieuwd.
Als de familievraag was gesteld over mijn honden had ik "ja" ingevuld. Nu "nee" want mijn honden zijn in huis en mijn paarden staan op afstand; daar heb ik toch een andere band mee. Misschien zou dat anders zijn als ik paarden aan huis had.