Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SusanH schreef:Loop al vast bij 1 van de eerste vragen, of ik de koop wil ontbinden bij een gebrek. Kan daar alleen ja of nee op antwoorden. Maar het hangt helemaal al van de situatie, het gebrek en de ernst ervan. Is het bijvoorbeeld oplosbaar met ander management?
Bowo schreef:SusanH schreef:Loop al vast bij 1 van de eerste vragen, of ik de koop wil ontbinden bij een gebrek. Kan daar alleen ja of nee op antwoorden. Maar het hangt helemaal al van de situatie, het gebrek en de ernst ervan. Is het bijvoorbeeld oplosbaar met ander management?
Hier heb ik ook last van. Afhankelijk van de ernst van het gebrek en of er eventueel bijvoorbeeld een prijsverlaging kan worden besproken etc.
AnneJ1995 schreef:Ik heb 'm ingevuld, maar ik vind het ook moeilijk te beantwoorden welke vorm van ondersteuning ik zou willen en wat ik bereid ben om daaraan te betalen. Als ik een paard koop voor 1000 euro, ga ik er niet voor nog eens 1000 euro werk van maken. Maar gaat het om een paard van 10.000 euro, is het al een heel ander verhaal.
Tatjanaa schreef:Ook ingevuld!
Voor mij miste er een optie bij het verkopen/kopen van paarden. Er is imo een gat tussen hobbymatig paarden kopen/verkopen en een paard gekocht. Heb nu voor de optie anders gekozen aangezien ik 1 paard heb gekocht en 1 heb verkocht.
Daarnaast miste ik de optie tot kopen met gebrek, maar vooraf al op de hoogte zijn van dit gebrek. Er is nu alleen een optie 'nee, paard heeft geen gebreken' en 'ja,...'. Sommigen kiezen ervoor om een paard met een gebrek te kopen.
Succes met het onderzoek en de studie