Ik zou graag jullie hulp vragen voor het kinderfeestje van mijn dochter voor haar 8e verjaardag.
Het is het volgende punt vorige jaar was het loc down....we zouden het in de vakantie doen. De datum in augustus was geprikt, de kaartjes uitgedeeld. Toen ik "even" naar de dokter ging met een gek bultje.... was het kanker, en binnen 14 dagen geopereerd op haar feestdag die geannuleerd werd. Gelukkig was er een vriendinnetje haar mama zo lief om een film middag te organiseren!.
Ze heeft er wel mee gezeten maar snapte het ook wel dat het niet kon doorgaan.
Nu zijn we bijna een jaar verder....nog steeds een loc down, ik ben dus nu klaar met chemo. Maar ja hoe pak je nu een kinderfeestje aan.....volgens de corona regels.
Ze kijkt er vreselijk naar uit( en ook begrijpelijk), Ik wil het niet weer uitstellen maar tegen die tijd zit ik wel met bestralingen en heb geen idee hoe ik me dan voel.
Ik kan wel helpers regelen gelukkig.
Je kunt niet zomaar even ergens naar toe ivm de loc down, en gezien de situatie wil ik het zeker niet in huis!.
*Het enige gebouw wat te huur is is de lokale kerk
, *de binnenbak , maar dan verwacht de eigenaar dat er word gereden (1 kind is echt bang en de andere allergisch op paarden),
*de kinderboerderij ( maar geen grote schuur of afdak),
*Het bos of strand is er lokaal ook maar weersgevoelig,
*Een lokaal boerenerf ( de buren hebben zelf geen kinderen en dat doet hun zeer. Toch willen ze ze willen wel hun schuur beschikbaar stellen. maar daar heb ik zelf gewetens bezwaar tegen ook al is het een pracht aanbod ).
Dus ja het is een lastig pakket en waar doe je goed aan
Zelf dacht ik aan een speurtocht,
cheocatching ,
een dag een camping plaats huren ,en dan gewoon spelletjes ende kinderen lekker laten spelen.
(een schemer wandeling, deze valt af het is dan om 20.30 schemerig en 21.00 avondklok)
(* ik wil geen slaapfeestje!).
of alweer uitstellen...liever niet!
Kunnen jullie ons helpen met mee denken ik gun haar zo een feestje omdat ze echt nooit gezeurd heeft en ook zo meegeholpen heeft toen ik ziek was. Ze heeft echt bij elk feestje in de klas een uitnodiging gehad en kan kan je ook niet zomaar kinderen niet uitnodigen of een aantal kiezen. Hebben jullie misschien nog ideeën die ik niet heb genoemd?.
Of hoe pakken de mede ouders het aan, er zijn toch meer ouders die nu kinderfeestjes geven.
. Breng ze gewoon na het feestje een doos merci en een boeket, als dank.) Eventueel kun je daarna nog zeggen van film kijken, gewoon een gezellige dag
).