Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BartVB schreef:25 euro is wel erg goedkoop. Veel goedkoper dan b.v. https://nandusoftware.eu/
kan (legaal) niet echt.
Een licentie wordt gekoppeld aan een Microsoft account. Hij herinstalleren (of een nieuwe computer) kan je via je Microsoft account de software weer downloaden en activeren.
Maar als hij een puber is zit hij op school en dan kan hij de software ook via iets als surfspot.nl voor niets of heel weinig installeren op een legale manier. Even informeren op school dus idd.
Kan hem alleen dus ook niet bekijken omdat ik Word niet meer mag openen, heel handig
Word tijd dat ik het er links of rechts om misschien toch weer een keer op ga krijgen.
Citaat:@faelynn; zeker als je een mac hebt zou ik gewoon in Pages werken. Is een app van apple en kan je ook wordbestanden mee openen. Even rechtermuisklik en openen met.. Werkt hier prima.
ik heb geen muis, maar op de laptop zit zo'n schuifdingetje, kan ik daar ook de functies die je normaal met rechter muisknop krijgt openen? Ik_is_Ik schreef:Super bedankt voor alle reacties!
Zoon vertelt dat er inderdaad via school een abbonement is, zijn school email zou dan zijn inlog bij Microsoft moeten zijn, maar daarbij kreeg hij de melding dat zijn email adres niet geldig was.
Dat betekent dus dat ik eerst even contact met school ga opnemen voor ik verdere actie onderneem.
Hier kom ik wel verder mee!
(uiteraard is hij dan zeer stellig van mening dat hij de uitleg wél volledig en juist heeft begrepen, dat is soms nog wel een dingetje... verder is het een schatje hoor
)gerlindie schreef:Via de middelbare school waar ik werk kan je het hele office pakket inderdaad ook downloaden, net als alles van Adobe.
Bij ons is het een kwestie van bij Microsoft inloggen met je school account, en alles is te downloaden
Aardig van je middelbare school!
Lunameyza schreef:gerlindie schreef:Via de middelbare school waar ik werk kan je het hele office pakket inderdaad ook downloaden, net als alles van Adobe.
Bij ons is het een kwestie van bij Microsoft inloggen met je school account, en alles is te downloaden
Jeetje, hele adobe pakket geeft HKU me nog niet eens, en ook niet mijn vroegere mediavormgeving opleidingAardig van je middelbare school!
leuke school!