brokjes schreef:Boterbabbelaars? Tulpenbollen?
Edit: moet eetbaar zijn zie ik nu.
Misschien een lekker speciaal biertje als je vader ervan houdt?
Hoeft zeker niet eetbaar te zijn hoor. Tulpenbollen is inderdaad ook nog iets om over na te denken als ik kilo ruimte over houd
.
lizy29 schreef:Wij laten uit Nederland hagelslag, pure chocopasta, appelstroop, basterdsuiker (zowel wit als bruin) en curry komen.
Ik zou vooral kijken wat je vader graag eet en wat daar niet te krijgen is. Zo kwam mijn schoonmoeder ooit aan met een enorme pot Nutella (want dat at mijn man vroeger zo graag). Nu vinden we dat geen van allen lekker en Frankrijk is het land van de Nutella

Curry als in de saus? Geen idee of ze dat daar kunnen krijgen
. In principe is het geen zoetekauw, dus heel veel zoets hoeft niet. Ik weet wel dat ze daar gewoon Nutella kunnen krijgen dus dat zal ik niet doen
.
linoleum schreef:Ow en momenteel paaseitjes. Ik begreep dat ze in weinig landen de ons wel bekende gevulde paaseitjes in 1000 smaken kennen.
Ohja! Goeie, thanks
Siesjuh schreef:Pepermunt, ontbijtkoek, koekjes, droge worst? Ik ben even aan het denken wat wij allemaal voor de internationale dag doen en wat houdbaar is...
Wij gaan vooral naar Nederland voor koffie, koffiemelk en thee

, geen idee wat voor koffie hij drinkt. Zal vast wel prima zijn daar, ik heb hem nog niet horen klagen daarover. Ontbijtkoek had ik nog niet aan gedacht, hele goeie! Droge worst hebben ze daar opzicht ook wel, dus dat kan eventueel als ik ruimte over houd.