Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
rocky_1995 schreef:Zitten er originele hp cartridges in? Ik weet namelijk dat er een hele ophef over is geweest, dat andere cartridges het niet meer deden door een software update. https://www.trouw.nl/nieuws/he-de-print ... ogle.nl%2F
Juttertje88 schreef:Ik heb er totaal geen verstand van, maar het eerste wat er in mij opkomt is: Heb je hem er goed om in gedaan?
Esther_r20 schreef:Misschien vervuilde printkoppen? Dan kan de nieuwe/verse inkt er niet uit
mirriezz schreef:Als je die calibratie uitvoert, print hij dan ook een velletje papier en staat daar iets in het zwart op?
Ik vraag me af of hij het bij de calibratie wel goed doet en bij jouw print niet, of altijd niet.
demiyolu schreef:Hier ook een overjarige HP printer met kuren. Hij is gekoppeld aan een oude iMac (omdat de laptop waar ik op werk te nieuw is), en wat ik uit wil printen, stuur ik meestal als bijlage in een mail, dan die bijlage downloaden en dat uitprinten.
Dat lukt dan prima, ik weet dat het omslachtig lijkt maar anders print hij rustig steeds alleen de 1e pagina van het bestand. En slingert daar ook af en toe een ander lettertype door?!?
Dus wellicht heb proberen waard? Uit het raam gooien uit onmacht en frustratie, niet doen, je laat je toch niet gek maken door een apparaat?