Ik heb een vraagje. Zijn er oefeningen die je kan doen om beter op hakken te leren lopen? Ik kan aardig lopen op hakken. Ik heb nooit eerder geoefend en ben gelijk begonnen met naaldhakken, en het gaat best prima. Ik zou alleen nog net niet naar buiten gaan, daarvoor wil ik wat meer oefenen.
Hoelang hebben jullie geoefend met op hakken lopen en zijn er nog bepaalde oefeningen?
Goede hakken kopen en je hoeft niet te oefenen. Enige is dat je voeten er soms wat aan moeten wennen, maar op schoenen die goed in balans zijn, loop je vrij gemakkelijk weg. Schoenen die instabiel aanvoelen, begin ik niet eens aan, dat ga je niet oplossen door te "oefenen".
.
goed op hakken leren lopen is helaas een kwestie van vaak doen. Én schoenen hebben die goed passen. Je kunt elke dag op hakken lopen maar als je ineens schoenen hebt die te groot/klein zijn, dan is dat gewoon veel moeilijker.
Ik weet niet waarom, maar ik doe dat al sinds ik een kind ben. Ik draag áltijd sneakers maar heb weleens een fotoshoot gedaan met hoge hakken, en daar liep ik zo op weg.
.
)