Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Je zou ze ook kunnen bellen voor advies, waarschijnlijk willen ze dan weten wat voor machine of bonenmaler hij heeft en hoe hij zijn koffie drinkt. FleurVP schreef:Simon Levelt is open, koffie is ontzettend essentieel. Je zou ze ook kunnen bellen voor advies, waarschijnlijk willen ze dan weten wat voor machine of bonenmaler hij heeft en hoe hij zijn koffie drinkt.
Er zijn trouwens ook hele mooie koffie boeken te koop, echt van die exemplaren die je op tafel legt, dat heb ik ook weleens kado gedaan. En een melkopschuimer (toen dat nog niet op de machine zat) of een fijn melkkannetje, zo'n stamper voor een pistonmachine etc. Ik heb heel veel koffie gerelateerde kado's gegeven bedenk ik me nu, zelfs een barista cursus.
chazzie schreef:https://www.ouwedurp.nl/productcategori ... ffiebonen/
Hier bestel ik altijd mijn thee, maar ze hebben ook diverse bonen in kleine zakjes. prettige zaak, bezorging altijd de volgende dag en dacht dat ze ook open zijn.
Sem_ schreef:Misschien iets van https://wakulishop.com/? Ik heb begrepen dat dit duurzame koffie is en de smaak goed is (ik heb zelf niks met koffie dus verder durf ik er geen uitspraken over te doen). Je kan bij hun dus ook een (tijdelijk) abonnement afsluiten, dan krijg je elke maand koffie opgestuurd (volgens mij zijn daar ook nog wel kortingscodes voor te vinden).
Cilli96 schreef:Manmetbril koffie in Rotterdam staat ook hoog aangeschreven. Heeft volgens mij ook brievenbus pakketjes, woon zelf in Zwolle en ben een koffie liefhebber. Voor een kopje koffie toen der tijd naar Rotterdam gegaan (je moet er wat voor over hebben haha)
AnsjePansje1 schreef:Cilli96 schreef:Manmetbril koffie in Rotterdam staat ook hoog aangeschreven. Heeft volgens mij ook brievenbus pakketjes, woon zelf in Zwolle en ben een koffie liefhebber. Voor een kopje koffie toen der tijd naar Rotterdam gegaan (je moet er wat voor over hebben haha)
Dankjewel, ik zal op de site kijken voor de brievenbus pakketjes. Wonen zelf in provincie Groningen, dus heen rijden word te ver vind ik.
Suuszels schreef:Ik heb voor mijn man koffie van de Texelse koffiebranderij meegenomen. Die vond hij erg lekker.
Volgens mij kan je ook gewoon online bestellen dus hoef je niet per se naar Texel
AnsjePansje1 schreef:Haha super dat je ook wat voor jezelf hebt besteld.
Die filterbox, dat is voor filter koffie toch? Of zijn dat ook bonen?