kwita schreef:TS vanuit welke kant zit je vast, vanuit je werk je toekomst beeld en evtw dromen...gewoon interesse hoor!
Om het heel kort te houden: werk. Het is gebleken dat het werk wat ik nu doe niet datgene is wat ik tot mijn pensioen vol ga houden en ik heb besloten dat er verandering nodig is. Maar daar zit ik vast, want wat kan ik nog doen? Ik heb een Bachelor maar in een heel specifieke richting. Datzelfde werk op een andere plaats moet je al erg veel geluk mee hebben dat het anders is en dat ik het dus wel zou kunnen, dus daar ben ik wat terughoudend naar (misschien ook omdat het mij intussen zo diep gebracht heeft dat ik gewoon uit die hele richting weg wil). En verder heb ik geen idee wat ik nog zou kunnen, ik weet dat er vast nog tig mogelijkheden zijn, maar ik zie het even niet zeg maar.
@Loiz: dat vind ik echt top om te lezen! Als we het dan toch over dromen hebben, haha ..
Maar ik vraag me dan af of je ervan kan leven als uitlaat, omdat je dan toch wel beperkt bent in het aantal uren in een dag zeg maar. Ik zou het ook eerder zien als een dagopvang, dat is mijn ultieme droom, maar dat vinden en financieren is weer een ander paar mouwen