Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
secricible schreef:Je kan iig eens informeren bij de politie maar ik verwacht dat er meer nodig is dan dit. Dat kunnen zij je ongetwijfeld vertellen.
Ik denk dat negeren en geen aandacht geven er aan de beste weg is als het hier bij blijft.
Photograph schreef:secricible schreef:Je kan iig eens informeren bij de politie maar ik verwacht dat er meer nodig is dan dit. Dat kunnen zij je ongetwijfeld vertellen.
Ik denk dat negeren en geen aandacht geven er aan de beste weg is als het hier bij blijft.
Zou er geen aangifte gedaan kunnen worden tegen bedreiging? Dit meisje belde mij namelijk en vertelde dat ze al een strafblad had omdat ze 2 keer iemand heeft neergestoken en dat ze me komt opzoeken
SweetVanille schreef:Negeren. Puberstreken, erg kinderachtig.
Politie kan en gaat hier niks mee doen, zolang jullie niet stelselmatig de dood bedreigd worden, of ze jullie fysiek iets aandoet.
Niks mee doen, houd waarschijnlijk vanzelf wel op.
Ze is waarschijnlijk niet over hem heen, komt vanzelf wel. Er boven staan.
Blacky94 schreef:Ik heb dat toen vanwege mijn ex nagevraagd. Als ik alles op papier had staan (wanneer, hoe vaak, tijden etc. etc.) en bijv. opgenomen telefoongesprekken had dan zouden ze er héél misschien iets mee kunnen.
Maar in dat geval ging het om een vent van begin 30.
Maar jullie zijn 16. Laat het gaan. Negeer het, blokkeer de onbekende nummers en schenk er geen aandacht aan. Dan wordt het vanzelf niet meer leuk. En ga anders desnoods naar iemand op school die daar wat mee zou kunnen...
Blacky94 schreef:Ik heb dat toen vanwege mijn ex nagevraagd. Als ik alles op papier had staan (wanneer, hoe vaak, tijden etc. etc.) en bijv. opgenomen telefoongesprekken had dan zouden ze er héél misschien iets mee kunnen.
Maar in dat geval ging het om een vent van begin 30.
Maar jullie zijn 16. Laat het gaan. Negeer het, blokkeer de onbekende nummers en schenk er geen aandacht aan. Dan wordt het vanzelf niet meer leuk. En ga anders desnoods naar iemand op school die daar wat mee zou kunnen...
Hutcherson schreef:Als je zeker weet dat zij het doet, zoek je dr toch gewoon even op? Kijken of ze dan nog zo stoer is als achter dr beeldschermpje.
Negeren is niet mijn tip.
Dat deed een bekende van mij ook met haar stalker(s) en werd neergestoken. Oh en de politie was (zelfs via de noodknop en notabene 100 m van politiebureau vandaan) niet binnen 5 minuten bereikbaar toen ze op de knop drukte. Niemand is ervoor gepakt en alles ging gewoon door.