Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mri schreef:Hier keramisch parket en bewust WEL onder de keuken laten leggen ivm mogelijk toekomstig wijzigen van plek van de keuken. We hebben een paar extra tegels op zolder achter het knieschot liggen mocht dat nodig zijn.
Met klik pvc zou ik het niet doen. Dan gewoon een extra pak kopen, die op zolder leggen mocht je het ooit nodig hebben. Verlijmd pvc zou ik wel onder de keuken door leggen.
En giet en grind vloeren helemaal.
Toen wij op huizenjacht gingen zijn we de meest bijzondere dingen tegen gekomen![]()
Vandaar ook onze keuze om het door te leggen
senna21 schreef:Ik neem aan dat jullie de keuken niet na een paar jaar vernieuwen. Laminaat of PVC zal waarschijnlijk eerder versleten zijn dan de keuken. En is gemakkelijker te vervangen.
Daarbij zal zo'n vloer waarschijnlijk kleurverschil hebben wanneer je de keuken na zoveel jaren weghaalt.
Rintah schreef:Hier gelijmd pvc en door laten lopen onder de keuken, inderdaad voor als we ooit keuken nog aan gaan passen(ook al is die nu idd net nieuw).
Genoeg materiaal is sowieso handig, zelfs al zou het alleen maar zijn dat evt volgende bewoners die het aan willen passen niet voor problemen komen te staan.
senna21 schreef:Ik neem aan dat jullie de keuken niet na een paar jaar vernieuwen. Laminaat of PVC zal waarschijnlijk eerder versleten zijn dan de keuken. En is gemakkelijker te vervangen.
Daarbij zal zo'n vloer waarschijnlijk kleurverschil hebben wanneer je de keuken na zoveel jaren weghaalt.
mysa schreef:Zo'n houten ondervloer, dat zijn toch vaak platen? Die zijn volgens mij geperst en dat zou niet moeten werken. Lamelparket/multiplank werkt namelijk ook niet. Dat zijn planken met een toplaag van massief hout geperst op multiplex. Dus om die ondergrond zou ik me in elk geval geen zorgen maken.
milatje schreef:Wij hebben tegels en die leggen wij wel door onder de keuken met kookeiland.