Ervaring met vinted

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tita

Berichten: 19756
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 16:53

Moestuin schreef:
Dit aanschaffen. Als je een gaatje hebt dan ben je vertrokken :j

https://www.toolstation.be/foliemes/p40 ... PTEALw_wcB



Betwijfel het, ja met jumbo plastic tas maar niet met mijn kledingzaken die ik speciaal voor vinted koop.
Ze plakken als malle nooit klachten gehad , nooit kapot pakket, speciaal plastic

Ik heb al eerder een pakketje ducktape gehad en daar zat een zijde blouse van Emile in…ik moet het dus echt open snijden en knippen en daarmee is de blouse dus ook beschadigd dus…… ik hoef ze niet meer is ook nergens voor nodig.

Als je veel verkoopt zorg je gewoon voor goede verpakkingsmateriaal vroeger met MP-tijd kocht ik brievenbuspakketjes.

caro29
Berichten: 8053
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 17:14

Alles wordt hier voornamelijk in schoenendozen of andere dozen verzonden. Heb de wereld aan dozen. Wordt het ook mooi hergebruikt

Phrono

Berichten: 8940
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 17:19

caro29 schreef:
Alles wordt hier voornamelijk in schoenendozen of andere dozen verzonden. Heb de wereld aan dozen. Wordt het ook mooi hergebruikt


Dit doe ik ook idd.

Pantykous

Berichten: 10497
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 19:40

AnnoNiemand schreef:
Hoe zit dat nou precies met die hoeveelheid transacties? Ik verkoop vaak kinderkleding, voor echt naar een paar euro meestal. Geldt het dan ook bij 40 transacties? Dus 40 euro? Dat zou toch te bizar zijn?


30 transacties en ja, zo werkt het.

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 11:07

caro29 schreef:
Ik gebruik bruine verhuistape van de action. Gaan aardig wat rollen doorheen maar hier geen Kans op open pakket.
Wel een keer een pakket gehad wat niet dichtgeplakt was en gewoon open was. Nieuwe trui zat er in maar in de review wel even aangegeven dat open pakken van Italië naar NL wel een groot risico was


Zo kocht ik via MP ooit eens zo'n babyzitje voor op de trip trap stoel. Ik was lichtelijk in shock toen het binnen kwam...in een OPEN AH shopper...ja echt ik verzin het niet. Heb de pakketbezorger vriendelijk bedankt voor zijn eerlijkheid. Ding kwam in perfecte staat aan. Bizar... :')

foxy80

Berichten: 7911
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 15:06

deedee19 schreef:
caro29 schreef:
Ik gebruik bruine verhuistape van de action. Gaan aardig wat rollen doorheen maar hier geen Kans op open pakket.
Wel een keer een pakket gehad wat niet dichtgeplakt was en gewoon open was. Nieuwe trui zat er in maar in de review wel even aangegeven dat open pakken van Italië naar NL wel een groot risico was


Zo kocht ik via MP ooit eens zo'n babyzitje voor op de trip trap stoel. Ik was lichtelijk in shock toen het binnen kwam...in een OPEN AH shopper...ja echt ik verzin het niet. Heb de pakketbezorger vriendelijk bedankt voor zijn eerlijkheid. Ding kwam in perfecte staat aan. Bizar... :')


En wat zei de verkoper? Had die het überhaupt ingepakt?

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 15:20

Nee helemaal niet ingepakt. Het kwam in perfecte staat aan (als bij wonder). Heb er nog wel een bericht over gestuurd maar niks meer terug gehoord. Echt sommige mensen...

maessie

Berichten: 5771
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 15:37

De post mag het officieel zo niet eens aannemen :+ Je snapt er soms echt niks van, hufterproof pakketjes volledig gesloopt, en dit helemaal prima.

madeliefw

Berichten: 2667
Geregistreerd: 14-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 21:33

Klopt het dat je ups niet uit kan zetten? Ik wil alleen nog maar verzenden met qr code ipv etiket afdrukken namelijk. Vind dat zo'n gedoe steeds, hebben geen goede printer.

Ik gebruik voor kleding vaak een ikea zipzakje voor het waterdichte en dan verpak ik het in behang wat ik over heb voor stevigheid en dan met ducktape op de randjes dat het niet open gaat.

Mo_86

Berichten: 1250
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 22:58

Mo_86 schreef:
Ondertussen staat m’n Homerr pakket volgens de app nog steeds op het pakketpunt waar ik m anderhalve week geleden heb afgegeven. Morgen maar even langsgaan denk ik, vind dit wel vrij abnormaal.


Het lijkt er op dat het kwijt is… status is niet veranderd, op de 11e weggebracht. Een ander pakket dat naar mij onderweg is lijkt ook kwijt. Is via DPD gegaan, laatste status update dateert van de 17e. Gaat lekker.

AnnoNiemand

Berichten: 920
Geregistreerd: 16-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 07:04

madeliefw schreef:
Klopt het dat je ups niet uit kan zetten? Ik wil alleen nog maar verzenden met qr code ipv etiket afdrukken namelijk. Vind dat zo'n gedoe steeds, hebben geen goede printer.

Ik gebruik voor kleding vaak een ikea zipzakje voor het waterdichte en dan verpak ik het in behang wat ik over heb voor stevigheid en dan met ducktape op de randjes dat het niet open gaat.

Ja dat klopt. Je kunt het evt wel in je advertentie zetten.

KB12
Berichten: 517
Geregistreerd: 01-06-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 08:57

AnnoNiemand schreef:
madeliefw schreef:
Klopt het dat je ups niet uit kan zetten? Ik wil alleen nog maar verzenden met qr code ipv etiket afdrukken namelijk. Vind dat zo'n gedoe steeds, hebben geen goede printer.

Ik gebruik voor kleding vaak een ikea zipzakje voor het waterdichte en dan verpak ik het in behang wat ik over heb voor stevigheid en dan met ducktape op de randjes dat het niet open gaat.

Ja dat klopt. Je kunt het evt wel in je advertentie zetten.

Maar mondial relay gebruikt toch ook alleen maar een geprint etiket? Of kan je dit ergens aanzetten?

madeliefw

Berichten: 2667
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 16:08

Ja die heb ik nu uit gezet. Heb nu alleen homer dhl en ups dus helaas aanstaan.

Alja

Berichten: 25648
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 17:43

Verkoop je dan nog wel wat naar België en Frankrijk?

caro29
Berichten: 8053
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 18:05

Volgens mij homerr buitenland moet je ook printen

Smallheal
Berichten: 3142
Geregistreerd: 08-11-06
Woonplaats: Zwanenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 20:11

caro29 schreef:
Volgens mij homerr buitenland moet je ook printen

Klopt.

madeliefw

Berichten: 2667
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 20:54

Echt... ik heb nu wat kleding erop staan en er zijn 4 dingen verkocht allemaal een ander bezorgpunt. Dat irriteert mij wel een beetje haha. Woon in een stad dus het lukt allemaal wel maar je blijft er zo mee bezig.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-23 21:43

Ik heb onlangs nog wat verzonden met Homerr van BE naar NL, ik hoefde niks te printen. De QR scannen was genoeg.

zonnebloem18

Berichten: 24862
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 21:53

Ik heb nu al een paar keer in mijn woonplaats iets weggebracht voor Homerr. Meestal duurt het dan 3 of 4 dagen voor het onderweg is. Nu heb ik de laatste pakketjes in Groningen weggebracht, omdat dat beter uitkwam, maar die zijn allemaal die zelfde dag al onderweg. Het is een heel klein pakketpost en het is er altijd druk. Staan meestal 2 of 3 mensen voor mij als ik er kom. In mijn woonplaats komen ze volgens mij pas als de zak/bak vol is en dat loopt niet zo hard.

Breng het nu dus gewoon altijd maar weg in Groningen. Is toch maar 3 minuutjes fietsen van het werk.

Alja

Berichten: 25648
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 07:54

Bij kleine punten komen ze idd maar twee keer in de week brengen en ophalen

Wij hebbensinds drie dagen ook weer een Homer punt in het dorp, dus dat is wel prettig

pmarena

Berichten: 48279
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 09:01

Ik ben net voor jan lül naar het Homerr punt hier in het dorp gefietst, met tegenwind en lege accu met een bakfiets. Zou open zijn maar was dicht. Ik haat Homerr.

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 09:51

Ik haat homer ook!

Eind februari een bikini besteld.22 Maart gingen we op vakantie, dacht dat redden we wel. Inmiddels terug van vakantie en nog geen bikini. Staat nu voor 05 april. Ik ga niet meer via homer laten bezorgen.

Needje

Berichten: 19210
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 09:54

Het is toch ook niet meer van deze tijd joh zulke levertijden?!

madeliefw

Berichten: 2667
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 10:29

Het is zo wisselend dat je er niet van op aan kan. Dhl en post nl heb je gewoon op tijd. En die waren eerder veel duurder maar het scheelt ook niet meer zoveel met homerr.

Needje

Berichten: 19210
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 10:33

DHL punt zit letterlijk om de hoek bij mij dus dat is ideaal!