Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
cursebreaker schreef:Dat mensen meteen zo duidelijk boos worden in woorden is wel jammer ook. Soms krijg je ook geeneens de kans om iets te doen/zeggen en hebben ze al besloten dat alles fout en poedersuiker is ongeacht wat haha
cursebreaker schreef:Ik heb van die Vintie Verkoopster nog een uitgebreide update en logische uitleg gekregen net.
Aangezien BE geen DHL heeft, heeft ze het pakket ingeleverd bij Bpost. Zij werken met DHL samen en zijn dus een tussen ‘persoon'. Dus Bpost brengt het naar DHL hier en dan komt het mijn kant op. Dus dan is het idd wel logisch dat de DHL tracking aangeeft dat het pakket inderdaad nog niet in handen is bij hen ja . Logisch dus wel en had ik misschien zelf ook wel kunnen bedenken maar ja Ik ga dan in full-out panic mode & logisch nadenken vliegt de deur uit haha.
Ze stuurde me nog een print screen waarop de Bpost tracking te zien was (en heeft me de tracking link nog gestuurd zodat ik zelf ook daar nog kan kijken) en deze gaf aan dat ze het wel al overgedragen hebben aan DHL vandaag om 12:36 dus ik ben eens benieuwd hoelang het nu nog gaat duren voor het er is. Maar wel een fijne update zo, ben ik gerustgesteld haha.
pmarena schreef:Of als je een gaatje of iets meldt, dat ze meteen met alle wapens uit dingen gaan roepen, doe even normaal man
Siers83 schreef:Ik had een tasje verkocht waar dus blijkbaar de kleur een stukje van los liet. Heb ik niet gezien helaas maar koper zag het dus wel. Was niet heel duur voor een leren tasje maar goed. Ze zou langs de schoenmaker om te zien of die wat kon doen. Ik nog gezegd dat als die niks kon doen dat ze m terug mocht sturen. En toen radiostilte. Maar inmiddels is de tijd van een probleem melden ook voorbij en heb ik het geld al bijgeschreven gekregen. Ja dan weet ik het ook niet hoor
muppetmayo schreef:Over bundels gesproken, maken jullie hier ook weleens "bewust" gebruik van? Ik zie een leuk duurder item, maar ook wat goedkopere leuke items bij dezelfde persoon. Diegene heeft 50% bundel korting aan staan. Ergens vind ik het dan niet netjes van mezelf om alles in 1 bundel te stoppen, maar aan de andere kant voelt het ook of ik gek ben als ik 2x zou kopen. 1x het duurdere artikel en 1x het goedkopere. Hoe staan jullie daar in?
Citaat:Ja ja, ik doe de betaling vanaf mijn pro account en dan maak ik een directe overschrijving voor je. Ik maak de overschrijving van mijn vinted pro account naar jouw bankrekening en zodra je het volledige bedrag hebt ontvangen, kun je me het pakket per post sturen.